«تگزاس ۲» جایگزین «رحمان ۱۴۰۰» شد

فیلم سینمایی تگزاس

مجله عصر پاییز – فیلم سینمایی «تگزاس ۲» به کارگردانی مسعود اطیابی ادامه سینمایی تگزاس 1 ، جایگزین فیلم سینمایی «رحمان ۱۴۰۰» ساخته منوچهر هادی شد.

در فیلم تگزاس۲ به تهیه کنندگی سید ابراهیم عامریان، بازیگرانی همچون مهدی هاشمی، سام درخشانی، پژمان جمشیدی، ژاله صامتی، بهرنگ علوی، رضا ناجی، امید روحانی، سهیل قنادان و نادر سلیمانی به ایفای نقش پرداخته اند. «گابریلا پتری»، «آدریانو تولوزا» و «تی آگو متوس» بازیگران برزیلی و پرتغالی این فیلم سینمایی می باشند.

«رحمان ۱۴۰۰» به علت تخلف در رعایت اصلاحات نظارتی سازمان سینمایی در اکران عمومی با فروش ۲۲ میلیارد تومان در چهار هفته، از ادامه اکران در سینماهای کشور منع گردید.

محمدرضا صابری عضو شورای صنفی نمایش در خصوص جایگزین شدن فیلم تگزاس۲ به جای «رحمان ۱۴۰۰» اینگونه توضیح داد : شورای صنفی نمایش در اولین جلسه با توجه به اتفاقاتی که برای فیلم «رحمان ۱۴۰۰» رخ داد و با توجه به اینکه سرگروهی سینما ایران بدون فیلم مانده بود، جلسه فوق العاده تشکیل داد که در این جلسه دو فیلم برای نمایش اعلام آمادگی کردند و از آنجایی که حق انتخاب با سینمادار است فیلم سینمایی «تگزاس۲» به کارگردانی مسعود اطیابی با کف اکران چهار هفته، اکران خواهد شد.

لازم به ذکر است که از این پس روز های شنبه، فروش بلیت های سینما نیم بها نخواهد بود؛ صابری در این مورد اینگونه بیان کرد که روز های شنبه از روز های نیم بها بودن بلیت های سینما حذف شده است، مگر اینکه سینمادار به شورای صنفی نمایش درخواست بدهد که در روز های شنبه بلیت نیم بها ارائه دهد

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید

هفده − 15 =

این سایت توسط reCAPTCHA و گوگل محافظت می‌شود حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.