حذف برنامه «برنده باش» از شبکه سه

مسابقه برنده باش

مجله عصر پاییز – مسابقه بزرگ «برنده باش» با اجرای محمدرضا گلزار هنرمند سرشناس و محبوب، پنجشنبه پنجم اردیبهشت ماه از جدول بخش برنامه های شبکه سه سیما حذف شد. این برنامه که هر هفته پنجشنبه و جمعه ها  پخش می شد، در قالب طرح ۱۵ سوال مبالغی تا سقف ۱۰۰ میلیون تومان به شرکت کنندگان اهدا می کرد.

طی هفته گذشته به واسطه انتشار حکم فقهی آیت الله مکارم شیرازی مبنی بر شباهت ساز و کار اجرایی این برنامه با قمار و حرمت پول اهدای به شرکت کنندگان تبدیل به سوژه رسانه ها شده بود.

این در حالی است که شبکه سه در خصوص این اتفاق توضیحی نداده و بنر این مسابقه همچنان در صفحه اول خود قرار گرفته است؛ اما در جدول پخش برنامه های ۵ اردیبهشت، جایی به این برنامه اختصاص نگرفته بود.

حذف برنامه برنده باش از جدول پخش، پس از آن صورت گرفت که رهبر معظم انقلاب اسلامی از صدا و سیما خواستند روش هایی شبیه بخت آزمایی را ترویج نکند.

با توجه به دستور عبدالعلی علی عسکری رییس سازمان صدا و سیما برای تجدید نظر در ساز و کار حضور اسپانسرها در تلویزیون، باید دید پخش برنامه برنده باش و سایر برنامه های اسپانسر محور تلویزیون در آینده چطور خوهد شد.

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید

11 − 11 =

این سایت توسط reCAPTCHA و گوگل محافظت می‌شود حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.