درخشش فیلم سینمایی قصر شیرین در جشنواره فیلم آنتالیا

فیلم سینمایی قصر شیرین

مجله عصر پاییز – فیلم سینمایی قصر شیرین ساخته رضا میر کریمی دو جایزه از جوایز جشنواره فیلم آنتالیا را دریافت کرد. در این جشنواره جایزه بهترین کارگردان به رضا میر کریمی و جایزه بهترین بازیگر مرد به حامد بهداد برای ایفای نقش در این فیلم سینمایی اهدا شد.

این فیلم سینمایی در سی و هفتمین دوره از جشنواره فیلم فجر در چندین بخش از جمله بهترین فیلم، بهترین کارگردانی، بهترین بازیگر نقش اول مرد، بهترین بازیگر نقش مکمل زن، بهترین بازیگر نقش مکمل مرد، بهترین فیلمنامه و بهترین موسیقی متن نامزد دریافت سیمرغ بلورین جشنواره شد. فیلم قصر شیرین همچنین موفق به دریافت سه جایزه از جوایز بیست و دومین دوره از جشنواره فیلم شانگهای نیز شده است.

فیلم سینمایی قصر شیرین به کارگردانی و تهیه کنندگی رضا میر کریمی محصول سال 1397 سینمای ایران است. این فیلم سیمایی تابستان سال جاری در سینمای تهران و سایر شهر های ایران به اکران عمومی درآمد. داستان این فیلم درباره مردی ۴۲ ساله به نام جلال مرادی در یک تصادف باعث مرگ یک خانواده می شود. این تصادف در دادگاه غیر عمد خوانده می شود و مدت زمان مشخصی به زندان می رود. این فرد پس از آزاد شدن به قصد سفر به شهری دیگر همسر و فرزندان خود را ترک می کند.

از جمله بازیگران فیلم قصر شیرین می توان به حامد بهداد، ژیلا شاهی، محمد عسگری، اکبر آئین، محمد اشکان فر، آزاده نوبهار، یونا تدین، نیوشا علیپور، بابک لطفی و خواجه پاشا اشاره داشت.

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید

2 × 4 =

این سایت توسط reCAPTCHA و گوگل محافظت می‌شود حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.