زمان پخش برنامه های «خندوانه» و «دورهمی» در نوروز ۹۸

برنامه دورهمی و خندوانه

مجله عصر پاییز – برنامه پر بیننده «دورهمی» به کارگردانی و اجرای مهران مدیری که از سال 94 از شبکه نسیم شاهد پخش آن بوده ایم، این روزها در حال آماده سازی برای ضبط است.زمان پخش این برنامه پنجشنبه و جمعه هر هفته تعیین شده است. این برنامه به احتمال زیاد جمعه دوم یا نهایتا هشتم فروردین از شبکه نسیم پخش خواهد شد.

روابط عمومی شبکه نسیم در خصوص این برنامه در گفتگویی با خبرنگار خبرگزاری تسنیم چنین بیان کرده است: «پنجشنبه اول فروردین ماه مصادف با وفات حضرت زینب (س) است و ما در تلاش هستیم دورهمی به آنتن جمعه دوم فروردین ماه برسد در غیر این صورت پنجشنبه هشتم فروردین ماه روی آنتن خواهد رفت.»

طبق آخرین اخبار تا کنون فقط ساخت ۱۵ قسمت از این برنامه قطعی شده است؛ مهران مدیری هم اکنون در حال ساخت سریال شبکه نمایش خانگی به نام «هیولا» می باشد، این سریال قرار است تا اخر امسال جلوی دوربین برود.

همچنین برنامه «خندوانه» با اجرا و کارگردانی رامبد جوان با حضور هنرمندان کشورمان، روز های شنبه الی چهارشنبه ساعت ۲۳ با هدف خنده و شادی، با طراحی جدید و بخش های متناسب با نوروز پخش خواهد شد.

معاون سیما نیز در نشست خبری علاوه بر اعلام رسمی خبر پخش برنامه دورهمی به مدت دو روز و برنامه خندوانه به مدت پنج روز در هفته، اضافه کرد: «دورهمی تا ماه مبارک رمضان روی آنتن خواهد بود.»

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید

20 − 7 =

این سایت توسط reCAPTCHA و گوگل محافظت می‌شود حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.