معرفی بازیگران و خلاصه سریال ایرانی از سرنوشت

سریال تلویزیونی از سرنوشت

مجله عصر پاییز – سریال تلویزیونی «از سرنوشت» ساخته محمدرضا خردمند و علیرضا بذزافشان و تهیه کنندگی علی اکبر تحویلیان با حضور و ایفای نقش هنرمندان سرشناس کشورمان به زودی به روی آنتن شبکه دوم صدا و سیما خواهد رفت.

این سریال توسط روح الله صدیقی، سارا خسروآبادی و مسعود کرمی به نگارش درآمده و روزهای پایانی تصویر برداری را می گذراند.

مجموعه «از سرنوشت» در 50 قسمت برای گروه فیلم و سریال شبکه دوم سیما تهیه و تولید می شود.

لیلا بلوکات در سریال تلویزیونی از سرنوشت

خلاصه داستان سریال از سرنوشت

مجموعه تلویزیونی از سرنوشت داستان زندگی دو کودک پرورشگاهی از دوران کودکی تا نوجوانی آنها را به همراه اتفاقات و فراز و نشیب هایی که در زندگی تجربه کرده اند به تصویر می کشد از همین رو یکی از لوکیشن های این سریال پرورشگاهی در جنوب شهر تهران است.

دارا حیایی و کیسان دیباج در سریال از سرنوشت

بازیگران سریال از سرنوشت

پوریا پورسرخ، امین تارخ، مجید واشقانی، فریبا نادری، لیلا بلوکات، حسین پاکدل، حبیب دهقان نسب، مائده طهماسبی، کامران تفتی، مهدی صبایی، علیرضا استادی، مریم کاظمی، علیرضا آرا، بهزاد داوری، سارا والیانی، دارا حیایی، فاطیما بهارمست، کیسان دیباج، مرضیه موسوی، امیر رضا فرامرزی، راستین عزیزپور و… از جمله بازیگرانی هستند که در این سریال تلویزیونی به ایفای نقش پرداخته اند.

دارا حیایی، کیسان دیباج و فاطیما بهارمست در سریال از سرنوشت

عوامل سریال از سرنوشت

از جمله عوامل این سریال می توان به علیرضا ودادتقوی (مدیر تصویر برداری)، علی اسماعیلی (طراح صحنه)، منصور شهبازی (صدابردار)، خاطره خاشعی (گریم)، پیمان گرزم (عکاس)، دانیال کاشانچی (مدیر تولید) و … اشاره داشت.

معرفی بازیگران سریال از سرنوشت

مجید واشقانی

مجید واشقانی

مجید واشقانی بازیگر سرشناس کشورمان 6 خرداد 1359 در تهران متولد شده است. وی دارای مدرک لیسانس در رشته مهندسی متالوژی است.

واشقانی از سال 1378 با شرکت در کلاس های بازیگری امین تارخ بازیگری را به طور حرفه ای آغاز کرد و در سال 1390 با ایفای نقش در سریال تلویزیونی مسیر انحرافی به چهره ای شناخته شده تبدیل شد.

این هنرمند بازی دز سریال هایی همچون پایتخت 1، هوش سیاه 2، ماتادور، میکائیل، برادر، زیر پی مادر، آنام، سار روح و… را در کارنامه هنری خود دارد.

فریبا نادری

فریبا نادری

فریبا نادری بازیگر مطرح سینما، تلویزیون و تئاتر کشورمان 23 فروردین 1356 در تهران متولد شده است.

او در سال 1383 با بازی در سریال مروارید سرخ فعالیت در عرصه بازیگری را به صورت حرفه ای آغاز کرد.

از جمله آثاری که فریبا نادری در آنها به ایفای نقش پرداخته است می توان به بزرگ مرد کوچک، غیرمحرمانه، سال های مشروطه، از یاد رفته، آسمان همیشه ابری نیست، چک برگشتی، ستایش، پرستاران و… اشاره داشت.

حسین پاکدل

حسین پاکدل

حسین پاکدل نویسنده، کارگردان، نمایش نامه نویس، تهیه کننده، مجری و بازیگر سرشناس کشورمان است. او همچنین مدتی مدیریت شبکه صدا و سیما و تئاتر شهر را برعهده داشت.

حسین پاکدل برادر مهدی پاکدل و مسعود پاکدل، دو هنرمند مطرح کشورمان است.

وی در فیلم های سینمایی و تلویزیونی همچون یاس های وحشی، مسافر ری، برف روی کاج ها، لانتوری، خوب بد جلف، از یادها رفته، سریال نمایش خانگی مانکن و… اشاره داشت.

لیلا بلوکات

لیلا بلوکات

 

لیلا بلوکات بازیگر مطرح سینما، تلویزیون و تئاتر کشورمان است که 4 آذر 1360 در تهران متولد شد.

وی از سال 1377 بازیگری را به طورحرفه ای آغاز کرده و تاکنون در این عرصه فعالیت داشته است.

از جمله فیلم هایی که لیلا بلوکات در آنها به ایفای نقش پرداخته است می توان به همسفر، یوسف پیامبر، پدرخوانده، خسته دلان، آسمان همیشه ابری نیست، راز پنهان و… اشاره داشت.

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید

20 − هفده =

این سایت توسط reCAPTCHA و گوگل محافظت می‌شود حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.