صعود لیورپول و بارسلونا به مرحله بعد لیگ قهرمانان

لیگ قهرمانان اروپا

سرویس ورزش مجله عصر پاییز-در مسابقاتی که شب گذشته در چارچوب لیگ قهرمانان اروپا برگزار شد تیم فوتبال بارسلونا میزبان لیون فرانسه بود. دیدار دو تیم در مسابقه رفت به تساوی صفر صفر رسیده بود و هر نتیجه تساوی به غیر از صفر صفر باعث حذف بارسا از لیگ قهرمانان می شد . یاران مسی که از این موضوع اطلاع داشتند بازی را هجومی آغاز کردند و سرانجام در دقیقه 16 بارسلونا صاحب یک ضربه پنالتی شد و مسی با یک ضربه چیپ دیدنی درواره لیون را باز کرد.

این بازی در نهایت با نتیجه 5 بر یک به سود بارسلونا به پایان رسید و این تیم توانست جواز صعود به مرحله بعد لیگ قهرمانان را به دست آورد.

دیگر دیدار مرحله یک هشتم بین دو تیم بایرن مونیخ و لیورپول برگزار شد . دیدار رفت دو تیم در ورزشگاه آنفیلد با تساوی  صفر صفر به پایان رسیده بود . دو تیم با احتیاط بازی را شروع کردند اما با گذشته 20 دقیقه بازی هجومی دو تیم آغاز شد و این لیورپول بود که در دقیقه 26 به گل اول بازی رسید.

بایرن که چیزی برای از دست دادن نداشت به حملات خود اضافه کرد و بلاخره در دقیقه 39 توانست گل تساوی بازی را به ثمر برساند. نیم اول با تساوی یک بر یک به پایان رسید و با این نتیجه این لیورپول بود که به مرحله بعد صعود می کرد.

لیورپول بایرن مونیخ

در دقیقه 69 گل دوم لیورپول به ثمر رسید بایرنی ها که خود را حذف شده می دیدند جلو کشیدند و همین باعث شد تا لیورپول در موقعیتی دیگر و در دقیقه 84 گل سوم را به ثمر برساند.

بازی با نتیجه 3 بر یک به پایان رسید و لیورپول توانست جواز حضور در مرحله بعد را بدست آورد.

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید

دو × 5 =

این سایت توسط reCAPTCHA و گوگل محافظت می‌شود حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.