عدم پخش مسابقه «پنج ستاره» پس از حذف «برنده باش»

مسابقه پنج ستاره

مجله عصر پاییز – مسابقه «پنج ستار» با اجرای حمید گودرزی، هنرمند سرشناس کشورمان، به دنبال حذف مسابقه «برنده باش» پنجشنبه و جمعه گذشته (5 و 6 اردیبهشت ماه) به روی آنتن شبکه پنجم سیما نرفت. این مسابقه ساعاتی پیش از شروع برنامه در صفحه اینستاگرام خود اعلام کرد که پنج ستاره به دلیل تغییراتی در دکور پخش نخواهد شد.

حذف مسابقه بزرگ برنده باش از برنامه های شبکه سه و پس از آن عدم پخش مسابقه پنج ستاره در حالی اتفاق افتاد که مقام معظم رهبری روز چهارشنبه 4 اردیبهشت ماه به انتقاد از ترویج بخت آزمایی پرداختند و فرمودند: ” باید فرهنگ کار و تولید و تلاش را ترویج دهیم و روحیه انتظار برای ثروت بادآورده را از بین ببریم و روش هایی شبیه بخت آزمایی را ترویج نکنیم که دستگاه های مختلف از جمله صدا و سیما باید متوجه این معنا باشند “.

پخش دو مسابقه برنده باش و پنج ستاره پنج شنبه و جمعه هر هفته به ترتیب ساعت 22:30 از شبکه سوم سیما و 21 از شبکه پنجم سیما صورت می گرفت و در این مدت مخاطبان بسیاری که را به خود جذب کرده بودند.

در حال حاضر سرنوشت این دو برنامه تلویزیونی مشخص نیست و با توجه به نامه صداوسیما به مدیر کل بازرگانی سازمان، به نظر می رسد برنامه های تلویزیون که روشی شبیه به بخت آزمایی دارند به خصوص این دو مسابقه برای پخش مجدد باید یک سری تغییرات را در روند خود اعمال کنند.

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید

10 − ده =

این سایت توسط reCAPTCHA و گوگل محافظت می‌شود حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.