رکوردی تازه برای سریال گیم آف ترونز

سریال گیم آف ترونز

مجله عصر پاییز – با پخش قسمت پایانی سریال پرطرفدار «بازی تاج و تخت» از شبکه HBO بار دیگر این سریال رکوردشکنی کرد. با وجود انتقادهای فراوانی که از سوی طرفداران نسبت به قسمت آخر سریال صورت گرفته بود اما طبق اعلام روزنامه وال استریت جورنال، قسمت آخر گیم آف ترونز را حدود 19.3 میلیون بیننده تماشا کرده اند.

با این آمار اعلام شده اپیزود پایانی سریال عنوان پربیننده ترین اپیزود تاریخ در میان سریال های شبکه HBO را از آنِ خود کرد و رکورد پربیننده ترین اپیزود که پیش از این در اختیار قسمت پنجم از فصل هشتم سریال «The Bells» بود را شکست.

سریال «بازی تاج وتخت» یکی از سریال های پرطرفدار آمریکایی است که سبک تخیلی حماسی دارد. داستان سریال در سرزمینی خیالی به نام وستروس اتفاق می افتد جایی که هفت خاندان بر سر پادشاهی با هم درگیر جنگ می شوند. سریال بازی تاج و تخت دارای چند خط داستانی است و همین موضوع باعث جذابیت آن می شود.
سریال گیم آف ترونز برگرفته از رمان ترانه یخ و آتش نوشته جرج آر.آر مارتین و توسط دیوید بنیاف و دی . بی . وایف است. از جمله بازیگران این سریال می توان به پیتر دینکلیج، نیکولای کاستر والدو، لینا هیدی، امیلیا کلارک، کیت هرینگتون، چارلز دنس، جک گلیسون، آیدان گیلن، گوئندولین کریستس، میشل فرلی، ریچارد مدن، ازاک رایت، سوفی ترنر، میسی ویلیامز، سیبل ککیلی، جان بردلی وست، آلفی آلن و ایان گلن اشاره داشت.

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید

چهار × دو =

این سایت توسط reCAPTCHA و گوگل محافظت می‌شود حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.