قطعه جدید گروه ایهام برای فیلم سینمایی نبات

گروه ایهام

مجله عصر پاییز – قطعه  جدید گروه موسیقی ایهام که زانیار خسروی و مازیار لشنی اعضای آن را تشکیل می دهند، برای فیلم سینمایی «نبات» به کارگردانی پگاه ارضی منتشر شده است.

اثر جدید از گروه ایهام با ترانه ای از هادی زینتی و با آهنگسازی زانیار خسروی ساخته و تولید شده است. این قطعه به همراه موزیک ویدئویی از سکانس های فیلم نبات که توسط مسعود رفیع زاده تدوین شده، در فضای مجازی منتشر شده است.

گروه موسیقی ایهام با همکاری زانیار خسروی و مازیار لشنی از سال 1396 در حوزه موسیقی پاپ فعالیت خود را آغاز کرد. اولین قطعه منتشر شده از این گروه «بغض» که در شهریور ماه 96 در دسترس مخاطبان قرار گرفت. از دیگر قطعات منتشر شده توسط این گروه می توان به «خدا نگه دار»، «وای از این حالم»، «دنیای بعد از تو»، «شهزاده بی عشق»، «جانا»، «نگار»، «دریا»، «چشمانت آرزوست» و… اشاره داشت.

فیلم سینمایی «نبات» به کارگردانی پگاه ارضی و به تهیه کنندگی هوشنگ نورالهی محصول سال 1396 است و فضایی اجتماعی دارد.شهاب حسینی، نازنین فراهانی، ستایش محمودی، معصومه رحمتی و تینا اسدی از جمله بازیگرانی هستند که در این فیلم به ایفای نقش پرداخته اند. گفتنی است فیلم سینمایی نبات هم اکنون در سینماهای سراسر کشور در حال اکران می باشد.

دانلود

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید

پنج × 3 =

این سایت توسط reCAPTCHA و گوگل محافظت می‌شود حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.