نوید محمد زاده پولساز ترین بازیگر نیمه اول سال 98

نوید محمد زاده

مجله عصر پاییز – نوید محمد زاده ، بازیگر مطرح سینما، با ایفای نقش در دو فیلم سینمایی «متری شیش و نیم» ساخته سعید روستایی و «سرخ پوست» ساخته نیما جاویدی، عنوان پول ساز ترین بازیگر 4 ماه اول سال جاری را از آنِ خود کرد و احتمال می رود که نام این هنرمند به عنوان پولساز ترین بازیگر فیلم های اکران شده در نیمه اول سال 98 ثبت شود.

فیلم سینمایی سرخ پوست با حدود 8 میلیارد و ششصد میلیون تومان فروش از کمدی «ما همه با هم هستیم» پیشی گرفت و پس از فیلم سینمایی «شبی که ماه کامل شد» در جایگاه دوم جدول فروش فیلم های اکران شده قرار گرفت. در مجموع فروش 27 میلیاردی متری شیش و نیم و فروش 8 میلیاردی سرخ پوست عنوان بازیگر پولساز را به نوید محمد زاده اختصاص داد.

فیلم سینمایی سرخ پوست به کارگردانی نیما جاویدی و به تهیه کنندگی مجید مطلبی محصول سال ۹۷ سینمای ایران است که فضایی اجتماعی دارد. داستان این فیلم روایتی از یک اتفاق در سال ۱۳۴۶ است؛ یک زندان قدیمی که در یکی از شهرهای جنوب کشور واقع شده به دلیل مجاورت با یک فرودگاه در حال توسعه باید به طور کامل تخلیه شود. نوید محمد زاده ، پریناز ایزدیار، مانی حقیقی، ستاره پسیانی، حبیب رضایی و آتیلا پسیاتی از جمله بازیگرانی هستند که در این فیلم سینمایی به ایفای نقش پرداخته اند.

فیلم سینمایی متری شیش و نیم محصول سال ۹۷ سینمای ایران است و در آن بازیگرانی همچون پیمان معادی، نوید محمدزاده ، پریناز ایزدیار، فرهاد اصلانی، هومن کیایی، علی باقری، پیمان شریعتی، مرجان قمری، یوسف خسروی، مازیار سیدی، محمد علیمحمدی و سید حسام الدین موسوی به ایفای نقش پرداخته اند.

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید

7 − هفت =

این سایت توسط reCAPTCHA و گوگل محافظت می‌شود حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.