واکنش تهیه کننده سریال «رقص روی شیشه» به شایعات اخیر

سریال «رقص روی شیشه»

مجله عصر پاییز – طی چند روز اخیر شایعاتی در خصوص سریال نمایش خانگی «رقص روی شیشه» و جدایی بهرام رادان از این سریال به دلایل نامشخصی، منتشر شد.

همچنین به تازگی طبق اطلاع رسانی برخی رسانه ها امیر آقایی که در این سریال به ایفای نقش می پردازد، به دلیل عدم دریافت دستمزد قطع همکاری کرده و دیگر در سریال حضور نخواهد داشت.

پیمان جعفری، تهیه کننده سریال «رقص روی شیشه» توضیحاتی را درباره این شایعات ارائه داده است که به شرح زیر می باشد: ” من اخبار منتشر شده درباره این دوستان را شنیدم و باید بگویم که به تازگی شایعه‌هایی درباره جدایی خود بنده هم از این سریال به عنوان تهیه‌کننده منتشر شده اما قویا این شایعات را تکذیب می‌کنم و اعلام می‌کنم تا آخرین لحظه پای این پروژه هستم تا تمامی حقوق عوامل و سرمایه‌گذاران این سریال محقق شود” .

وی همچنین در خصوص حقوق و دستمزد عوامل و بازیگران بیان داشت: ” کل عوامل سریال حقوق‌های معوقه‌ای دارند. دوستانی که در این سریال به عنوان سرمایه‌گذار حضور داشتند، هزینه‌هایی کردند که متاسفانه این مبالغ به دست من نرسید تا مطالبات همکاران را پرداخت کنم”.

سریال نمایش خانگی «رقص روی شیشه» به کارگردانی مهدی گلستانه و تهیه کنندگی پیمان جعفری، از ۲۹ بهمن ۹۷ دوشنبه هر هفته در شبکه نمایش خانگی توزیع می شود. بهرام رادان، مهتاب کرامتی، امیر آقایی، میترا حجار، مهرداد صدیقیان، حامد کمیلی، هدی زین العابدین بیتا فرهی، اکبر زنجانپور، علیرضا زمانی نسب، سحر قریشی، همایون ارشادی، نگار فروزنده و ترلان پروانه از جمله بازیگران این سریال هستند.

منبع: خبر آنلاین

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید

دو × چهار =

این سایت توسط reCAPTCHA و گوگل محافظت می‌شود حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.