پایان هفته 22 لیگ برتر با صدرنشینی پرسپولیس

لیگ برتر فوتبال

سرویس ورزش مجله عصر پاییز – در روز پایانی از هفته بیست و دوم لیگ برتر فوتبال تیم های پرسپولیس و استقلال به مصاف حریفان خود رفتند.

تیم فوتبال پرسپولیس تهران که در رشت به مصاف تیم سیپیدرود رفت در نیمه اول موفق به زدن 3 گل به این تیم شد.در نیمه دوم بازی سپیدرودی ها موفق به جبران یکی از گل ها شدند و بازی سه بر یک شد. سپیدرودی ها که شانس زدن گل دوم را نیز داشتند نتوانستند از پنالتی که به دست آورده بودند استفاده کنند و ضربه پنالتی غلامی توسط رادوشوویچ مهار شد.

استقلال نیز در تهران میزبان نساجی مازندران بود که این بازی با تک گل مرتضی تبریزی که از روی نقطه پنالتی در دقیقه 42 بازی به ثمر رسید پایان یافت.

با نتایج بدست آمده در هفته بیست ودوم لیگ برتر تیم پرسپولیس با 45 امتیاز در صدر جدول قرار گرفت. استقلال 43 امتیازی شد و بدلیل تفاضل گل بهتر نسبت به تراکتورسازی تبریز در رتبه دوم قرار گرفت . سپاهان دیگر تیم مدعی این فصل نیز که به نتیجه یک بر یک مقابل فولاد خوزستان دست یافته بود با 42 امتیاز در مکان چهارم قرار گرفت. البته سپاهان یک بازی کمتر نسبت به تیم های مدعی دیگر دارد. پدیده شهر خودرو نیز با 39 امتیاز در مکان پنجم جدول قرار گرفت.

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید

5 − 3 =

این سایت توسط reCAPTCHA و گوگل محافظت می‌شود حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.