بنیامین پیش‌پرداخت «ماه ماه» را می‌گیرد؟

بنیامین بهادری

مجله عصر پاییز – برنامه تلویزیونی «ماه ماه» با اجرای بنیامین بهادری، ویژه ماه مبارک رمضان که پیش از این قرار بود از شبکه سه سیما پخش شود با مخالفت معاونت سیما از کنداکتور پخش شبکه سه سیما حذف شد.

در حالی که حتی یک قسمت از برنامه ماه ماه نیز پخش نشد، این سوال در ذهن مخاطبان شکل گرفت که چرا تصمیمات مدیران هنگام برنامه ریزی برای تولید و اجرای این برنامه اعلام و اعمال نشد آن هم در شرایطی که پیش تولید ماه ماه از لحاظ مالی نیز برای سازمان هزینه هایی را در پی داشته است.

بنیامین بهادری برای اجرای این برنامه مبلغی را برای ۳۰ شب اجرا با شبکه سه توافق کرده بود و همچنین چند مرتبه نیز در دکور برنامه تمرین داشت تا برای پخش زنده در شب های رمضان آمادگی داشته باشد. اکنون با پخش نشدن «ماه ماه»، بهادری پیش پرداخت خود را از سازمان می گیرد؛ با وجود این که رقم قابل اعتنایی است ولی به سبب اینکه وی حضور در یک تئاتر موزیکال را برای اجرای این برنامه رد کرد، در نهایت چند صد میلیون ضرر کرده است.

لازم به ذکر است که این برنامه جایگزین برنامه «ماه عسل» با اجرای احسان علیخانی بود که پس از پخش نشدن آن برنامه دیگری روی آنتن رفت.

منبع : صبا

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید

1 × 1 =

این سایت توسط reCAPTCHA و گوگل محافظت می‌شود حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.