گلکسی اس ۲۳ اولترا سامسونگ معرفی شد

گلکسی s23 اولترا

انتظارها به پایان رسید و گوشی های هوشمند سری گلکسی اس 23،  مورد انتظارترین پرچمداران اندرویدی، بالاخره معرفی شدند. سامسونگ امروز  گوشی‌های گلکسی S23، S23 پلاس و S23 اولترا را معرفی کرد. ستاره نمایشگاه و موضوع این پست مدل Ultra است که با دوربین اصلی 200 مگاپیکسلی با وضوح بالا و جدیدترین و بهترین پردازنده اسنپدراگون 8 نسل 2 کوالکام معرفی می شود. برای اطلاع مشخصات و ویژگی های Galaxy S23 Ultra جدید تا انتها همراه ما باشید.

طراحی گلکسی اس ۲۳ اولترا 

اگر منتظر تغییرات اساسی در طراحی بودید،احتمالا ناامید شده اید. گلکسی S23 اولترا آنقدر شبیه به S22 اولترا است که اکثر مردم قادر به تشخیص این دو نیستند. ابعاد این گوشی تقریباً مشابه مدل قبلی خود است و دارای گوشه های تیز با قلم S است که در بالای آن قرار گرفته است. جزیره دوربین، جایی که بیشتر تغییرات زیبایی شناختی معمولاً در آن رخ می دهد، نیز یکسان است. سه حلقه دوربین به صورت جداگانه قرار داده شده است. یکی از تفاوت های قابل توجه این است که دستگاه دارای ضلع های صاف تر است و گرفتن آن را آسان تر می کند.

مشخصات فنی گلکسی اس ۲۳ اولترا 

گلکسی اس 23 اولترا که پریمیوم‌ترین گوشی هوشمند سامسونگ است، سخت‌افزار پیشرفته‌ای را به همراه دارد. بهترین نمایشگر برند، بهترین دوربین ها و سریع ترین تراشه را دارد. به عبارت دیگر، یک صفحه نمایش 6.8 اینچی AMOLED با وضوح QHD+ (3088 x 1440) و نرخ تازه سازی پویا وجود دارد که می تواند با کمک فناوری LTPO از 120 هرتز بالا به 1 هرتز برسد.

صفحه نمایش گوشی هوشمند می تواند حداکثر روشنایی تا 2000 نیت داشته باشد. این بسیار بیشتر از روشنایی 1750 نیت Galaxy S22 Ultra است. این پنل دارای محافظ Corning’s Gorilla Glass Victus 2 است.

این گوشی هوشمند دارای جدیدترین تراشه کوالکام اسنپدراگون 8 نسل 2 است که با 8 یا 12 گیگابایت رم و 256 گیگابایت، 512 گیگابایت یا 1 ترابایت حافظه داخلی جفت می شود. برخلاف سال گذشته، سامسونگ نوع چیپست اگزینوس دستگاه را عرضه نکرد. S23 Ultra از یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی با شارژ سیمی 45 وات و شارژ بی سیم 10 واتی تغذیه می کند. پشتیبانی از شارژ معکوس نیز وجود دارد. در نهایت، این گوشی هوشمند دارای رابط کاربری One UI 5 مبتنی بر اندروید 13 است.

دوربین های گلکسی اس ۲۳ اولترا 

S23 اولترا به عنوان بهترین گوشی سامسونگ از نظر دوربین  معرفی شد. این گوشی هوشمند دارای تنظیمات دوربین چهارگانه است که با حسگر بزرگ 200 مگاپیکسلی ISOCELL HP2 که قادر به ضبط تا رزولوشن 8K با سرعت 30 فریم در ثانیه است، برجسته شده است. سنسور اولیه دارای لرزشگیر اپتیکال تصویر (OIS) نیز می باشد.

سنسور اصلی با یک لنز 12 مگاپیکسلی فوق عریض همراه است که دارای دیافراگم f/1.4 و FOV 120 درجه و لنز تله فوتو 10 مگاپیکسلی با زوم اپتیکال 3 برابر، دیافراگم f/2.4 و پشتیبانی از OIS است. همچنین یک دوربین تله فوتو پریسکوپ 10 مگاپیکسلی با زوم اپتیکال تا 10 برابر و دیافراگم f/4.9 وجود دارد. برای عکس های سلفی، این گوشی از یک دوربین 12 مگاپیکسلی در جلو بهره می برد

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید

نه − 5 =

این سایت توسط reCAPTCHA و گوگل محافظت می‌شود حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.