آتش سوزی سبب مرگ طراح صحنه سریال خواب زده شد

مهدی چعفری

مجله عصر پاییز – سریال “خواب زده” به کارگردانی سیروس مقدم و تهیه کنندگی الهام غفوری در روزهای آخر فیلمبرداری با حادثه آتش سوزی مواجه شد. مهدی جعفری طراح صحنه این پروژه، با بروز این اتفاق که در لوکیشن سریال رخ داد به بیمارستانی در کرج انتقال یافت. وی روز یکشنبه ۲۱ مهر ماه در حالی که دچار ۸۵ درصد سوختگی شده بود جان خود را از دست داد.

این هنرمند جوان ۳۵ ساله در سریال “مدینه” و همچنین در چندین فصل مجموعه تلویزیونی “پایتخت” تجربه همکاری با سیروس مقدم را به عنوان طراح صحنه و دکور در کارنامه هنری خود به همراه داشت. پیکر مهدی جعفری در روز دوشنبه ۲۲ مهر ماه از مقابل منزل وی واقع در کرج، به سمت بهشت فاطمه شهر قدس تشییع خواهد شد.

عوامل مجموعه برای حادثه پیش آمده درخواست کارشناسی صحنه کرده اند چرا که طبق گفته های الهام غفوری تهیه کننده سریال، کسی داخل لوکیشن نبوده و همه باید آن جا ترک می کردند بنابراین نمی دانند که واقعا چه اتفاقی افتاده و مهدی جعفری چرا دوباره به صحنه بازگشته است. با بروز این حادثه ناگوار سریال “خواب زده” که قرار بود در قالب نمایش خانگی و در ۲۶ قسمت منتشر شود، متوقف شد و زمان انتشار آن مشخص نیست.

لازم به ذکر است در فضای مجازی خبری مبنی بر اینکه سیروس مقدم کارگردان سریال در آتش سوزی دچار آسیب دیدگی شده، منتشر شد اما الهام غفوری ضمن تکذیب خبر بیان داشت که اتفاقی برای کارگردان نیفتاده است چرا که این حادثه در لوکیشن فینال اتفاق افتاده و مقدم سر لوکیشن اصلی پروژه حضور داشت.

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید

18 + هشت =

این سایت توسط reCAPTCHA و گوگل محافظت می‌شود حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.