آغاز ساخت سریال « فوق لیسانسه ها» در فروردین ماه 98

سریال لیسانسه ها

مجله عصر پاییز – سریال «لیسانسه ها» به کارگردانی سروش صحت با گونه کمدی و رمانتیک، در فصل اول با ۲۸ قسمت در سال ۹۵ و فصل دوم با ۴۰ قسمت در سال ۹۶ از شبکه سه سیما پخش شد.
این دو فصل که با استقبال بسیاری از سوی مخاطبان رو به رو شد، اینبار با نام «فوق لیسانسه ها» به عنوان فصل سوم در حال ساخت است.

به گفته رضا جودی تهیه کننده این مجموعه تلویزیونی که این روزها مشغول ساخت و ساز نهایی ساختمان این سریال که داستان در آن اتفاق می افتد می باشند، تصویر برداری کار نهایتا از روز شنبه ۲۴ فروردین ماه آغاز خواهد شد.

وی همچنین در خصوص محدوده جدید کار و بازیگران سریال نیز این گونه شرح داد که لوکیشن جدید این کار در منطقه ژاندارمری است و علاوه بر حضور تمامی بازیگران فصل گذشته این مجموعه، چندین بازیگر دیگر نیز به این کار افزوده می شوند که هنوز حضورشان نهایی نشده است.

هوتن شکیبا، امیرحسین رستمی، امیر کاظمی، بهنام تشکر، متین ستوده، بیژن بنفشه خواه، بهنام تشکر، رویا میر علمی، مهران رجبی، آنته فقیه نصیری، عرفان برزین، کاظم سیاحی، عزت اله مهرآوران، سوگل قلاتیان و فرید شهریاری از جمله بازیگرانی می باشند که در فصل قبل این سریال به ایفای نقش پرداخته و در فصل جدید نیز حضور خواهند داشت.

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید

14 − 3 =

این سایت توسط reCAPTCHA و گوگل محافظت می‌شود حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.