آمار فروش فیلم های در حال اکران (تیر 98)

پردیس سینمایی هروی سنتر

مجله عصر پاییز – با شروع تابستان و گذشت چند روز از تیر ماه فیلم های روی پرده سینما در این ماه بیش از 3 میلیارد تومان فروش داشته و حدود 343 هزار مخاطب و تماشاگر در سینماهای تهران و شهرستان ها به تماشای فیلم های روز سینمای ایران نشسته اند. در ادامه میزان فروش و تعداد مخاطب برای هر یک از این فیلم های سینمایی را شرح می دهیم.

فیلم سینمایی زهرمار ساخته هنرمند سرشناس کشورمان، سید جواد رضویان، از تاریخ 29 خرداد ماه سال جاری در 113 سینما از سینماهای سراسر کشور به اکران درآمد. این فیلم از روز اول اکران تا کنون 822 میلیون تومان فروش داشته و حدود 69 هزار مخاطب را به خود اختصاص داده است.

فیلم سینمایی دختر شیطان ساخته قربان محمدپور دومین تجربه همکاری این کارگردان با سینمای هند پس از فیلم «سلام بمبئی» است که 3 هفته از آغاز اکران آن در سینماهای کشور می گذرد. این فیلم حدود 677 میلیون تومان فروش داشته و در این مدت توانسته است حدود 63 هزار مخاطب را به خود جذب کند.

فیلم سینمایی سرخ پوست به کارگردانی نیما جاویدی مدت 3 هفته است که در 129 سینما از سینماهای کشور به روی پرده رفته و حدود 6 میلیارد تومان فروش برای این فیلم به ثبت رسیده است. همچنین 452 هزار تماشاگر به تماشای فیلم سینمایی سرخ پوست نشسته اند.

فیلم سینمایی ما همه با هم هستیم به کارگردانی کمال تبریزی عید فطر سال جاری در 150 تا از سینماهای کشور به اکران درآمد. با گذشت 3 هفته از اولین روز اکران بیش از 7 میلیارد تومان میزان فروش این فیلم سینمایی بوده و 630 هزار مخاطب آن را تماشا کرده اند.

فیلم سینمایی شبی که ماه کامل شد ساخته نرگس آبیار از عید فطر اکران خود را در سینماهای سراسر کشور آغاز کرد. میزان فروش این فیلم سینمایی پس از حدود 3 هفته اکران بیش از 7 میلیارد می باشد که حدود 500 میلیارد حاصل فروش بلیت سینماهای تهران بوده است. 633 هزار مخاطب نیز این فیلم را برای تماشا در سینما انتخاب کرده اند.

 

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید

16 − شش =

این سایت توسط reCAPTCHA و گوگل محافظت می‌شود حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.