امیرعباس گلاب بازیگر سینمایی سلفی با دموکراسی شد

امیرعباس گلاب

مجله عصر پاییز – امیرعباس گلاب خواننده شناخته شده موسیقی پاپ برای ایفای نقش به پروژه “سلفی با دموکراسی” پیوست. وی در این فیلم سینمایی به نویسندگی مسعود و امیرعلی احمدیان، و کارگردانی علی عطشانی نقش یک فرشته مرگ را بازی خواهد کرد. امیر عباس گلاب در بین طرفداران موسیقی پاپ از محبوبیت زیادی برخوردار است؛ از جمله ترانه های معروف این هنرمند می توان به دعوا، کودکانه، شاه قلبم، گونه، سادست، بانو جان، عشق تو و ستایش اشاره کرد.

داستان سینمایی “سلفی با دموکراسی” در خصوص جانبازان و شهدای هشت سال دفاع مقدس است که فیلمبرداری آن نیز با جلوه های ویژه از مهر ماه سال جاری آغاز می شود. علی عطشانی کارگردانی فیلم هایی همچون کاتیوشا، پارادایس، نقش نگار، آقای الف، تلفن همراه رئیس جمهور، دموکراسی تو روز روشن و … را در کارنامه هنری خود به همراه دارد. همچنین سینمایی “اولین تولد” ساخته وی که تولید مشترک ایران و هالیوود است، به زودی در آمریکا با حضور بازیگران هالیوودی به نمایش در آمده، و در ایران نیز اکران خواهد شد.

پیش از این حضور بازیگرانی همچون پولاد کیمیایی، آتیلا پسیانی و پژمان بازغی برای ایفای نقش در این فیلم قطعی شده بود و حالا امیرعباس گلاب نیز به جمع این هنرمندان اضافه می شود. از جمله سایر عوامل این پروژه نیز می توان سید محمد احمدی سرمایه گذار و جانشین تهیه کننده، محمود عطشانی مدیر فیلمبرداری، امیر رونقی برنامه ریز، سعید دلاوری مدیر تولید، سید محمدتقی هاشمیان مشاور تهیه کننده، محمد شاهوردی صدابردار و امید گلزاده طراح چهره پردازی فیلم را نام برد.

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید

5 × 3 =

این سایت توسط reCAPTCHA و گوگل محافظت می‌شود حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.