سالار عقیلی تیتراژ سریال رمضانی «برادر جان» را می خواند

سالار عقیلی

مجله عصر پاییز – سالار عقیلی خواننده سنتی محبوب کشورمان، تیتراژ پایانی سریال «برادر جان» را با ترانه ای از حسین غیاثی اجرا کرد. این سریال به کارگردانی محمدرضا آهنج، نویسندگی سعید نعمت الله و تهیه کنندگی محمدرضا شفیعی، همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان از شبکه سه پخش خواهد شد.

این فیلم ملودارمی اجتماعی مذهبی است و خلاصه داستان آن به این شرح بوده که برادری، برابری و جان فشانی سه برادر که زبان زد است و خدا و خلق از آن ها در آسایش، به ناگاه دچار حادثه می شود که نامش حق الناس است.

در این سریال بازیگرانی همچون علی نصیریان، حسن پور شیرازی، لعیا زنگنه، حسام منظور، آفرین عبیسی، سعید چنگیزیان، گامران تفتی، سجاد افشاریان، ندا جبرئیلی، نسیم ادبی، مارال فرجاد، شیوا ابراهیمی، آرش فلاحت پیشه، محبوبه صادقی، علی آهنج و جلیل فرجاد به ایفای نقش پرداخته اند.

از سایر عوامل سریال نیز می توان به جمال شمس مدیر تصویر برداری، آرش زینال خیری مدیر تولید، حسین دیردار مدیر برنامه ریزی، سودابه سعیدنیا تدوین، داوود بابایی دستیار اول کارگردان، محمد شیوندی صدا بردار، امین شریفی و بابک شکیبا صدا گذاری، کامران خلج طراح گریم، جعفر محمد شاهی طراح صحنه، سوسن نوروزی طراح لباس، مهدی حیدری و مهدی بردبار عکاس و ملیکا راد مشاور رسانه اشاره کرد.

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید

3 + 16 =

این سایت توسط reCAPTCHA و گوگل محافظت می‌شود حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.