حضور فیلم سینمایی کاتیوشا در جشنواره بین المللی آمریکا

فیلم سینمایی کاتیوشا

مجله عصر پاییز – فیلم سینمایی «کاتیوشا» ساخته علی عطشانی در بخش نیمه نهایی  جشنواره بین المللی فیلم «لاو» در کشور آمریکا حضور پیدا خواهد کرد. کمپانی American Brightlight Film Productions که عهده دار پخش این فیلم سینمایی در جهان است، در سایت خود این خبر را اعلام کرد.

جشنواره بین المللی «لاو» از تاریخ 18 تا 21 سپتامبر مصادف با 27 تا 30 شهریور در شهر لس آنجلس آمریکا برگزار خواهد شد. گفتنی است «کاتیوشا» در گذشته نیز موفق به دریافت لوح تقدیر از هیات داوران جشنواره «کراس اور» آمریکا شده است.

این فیلم سینمایی داستان یک شخص بسیجی به نام خلیل کاتیوشا را روایت می کند که چند روزی را به اجبار باید یا پسری جلف و پولدار به نام عرشیا سپری کند. اختلاف طبقاتی و دیدگاه های متفاوتی که این دو شخص دارند باعث ایجاد دردسرهایی میان آنها می شود.

فیلم سینمایی کاتیوشا به کارگردانی و تهیه کنندگی علی عطشانی بر اساس طرحی از مهراب قاسم خانی توسط مهدی علی میرزایی و علی عطشانی به نگارش درآمده است. هادی حجازی فر، احمد مهرانفر، لیلا اوتادی، میترا حجار، ارژنگ امیرفضلی، قاسم زارع و بیژن بنفشه خواه از جمله بازیگرانی هستند که در این فیلم سینمایی به ایفای نقش پرداخته اند.

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید

3 × چهار =

این سایت توسط reCAPTCHA و گوگل محافظت می‌شود حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.