رضا بهرام برای اولین بار در تهران به روی صحنه می رود

رضا بهرام

مجله عصر پاییز – رضا بهرام ، خواننده تازه کار موسیقی پاپ کشورمان که با انتشار قطعاتی احساسی مخاطبان بسیاری را از علاقمندان موسیقی به خود جذب کرده است، تیر ماه سال جاری برای اولین بار در تهران به روی صحنه خواهد رفت.

اولین اجرای زنده این خواننده پاپ در تهران روز یکشنبه 16 تیر ماه طی دو سانس در سالن میلادِ نمایشگاه بین المللی تهران برگزار خواهد شد. فروش اینترنتی بلیت های این اجرا از روز چهارشنبه 12 تیر ساعت 14 آغاز خواهد شد. علاقمندان جهت حضور در کنسرت تهران رضا بهرام می توانند با مراجعه به وب سایت www.iranconcert.com اقدام به تهیه بلیت نمایند.

این هنرمند در طول فعالیت کاری خود قطعاتی همچون «از عشق بگو»، «بیمار»، «کجایی»، «دیوانه»، «مو به مو»، «آتش»، «شب های بعد از تو»، «گل عشق» و «آرامشی دارم» منتشر کرده است و همچنین خوانندگی تیراژ سریال شبکه نمایش خانگی «ممنوعه» را نیز بر عهده داشته است که از سوی مخاطبان با استقبال خوبی همراه شد.

گفتنی است رضا بهرام پیش از کنسرت تهران اولین اجرای زنده خود را 13 تیر ماه در جزیره کیش تجربه خواهد کرد. این کنسرت در تالار مجلل پرشین جزیره کیش طی یک سانس برگزار خواهد شد که جهت تهیه بلیت می توانید به سایت ایران کنسرت به نشانی www.iranconcert.com مراجعه نمایید.

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید

یک + پانزده =

این سایت توسط reCAPTCHA و گوگل محافظت می‌شود حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.