روزبه بمانی در تهران به روی صحنه می رود

روزبه بمانی

مجله عصر پاییز – روزبه بمانی ترانه سرا و خواننده مطرح موسیقی کشورمان اولین کنسرت خود را تابستان سال جاری برگزار خواهد کرد. آلبوم «کجا باید برم» از این هنرمند که در سال ۹۷  به همت موسسه آوای هنر منتشر شد، با استقبال خوبی از سوی مخاطبان رو به رو گشت.

کنسرت تهران روزبه بمانی که در مرکز همایش های برج میلاد برگزار می شود با اجرای قطعات آلبوم «کجا باید برم»  همراه خواهد بود. این آلبوم در مجموع ۱۳ قطعه دارد که از جمله آن ها می توان به کجا باید برم، تمرین تنهایی، عاشقی، من حافظم، شلیک، به من نگو عاشق، خونه قدیمی، چالوس، جنون و … اشاره کرد.

اجرای تیتراژ برنامه تلویزیونی «شب شیشه ای» در سال ۸۶ و همچنین تیتراژ فیلم سینمایی «لاتاری» محصول سال ۹۶ به کارگردانی محمدحسین مهدویان، از جمله فعالیت های روزبه بمانی طی سال های اخیر می باشد. بمانی همچنین در چندین تئاتر به عنوان بازیگر به ایفای نقش پرداخته اما تاکنون اجرای زنده خوانندگی در تهران بر عهده نداشته است؛ وی این روزها در حال تمرین با اعضای گروه موسیقی خود برای اجرای اولین کنسرتش می باشد.

روزبه بمانی تجربه همکاری با هنرمندان سرشناسی همچون محسن یگانه، محمد علیزاده، فرزاد فرزین، محسن چاوشی،  محمد اصفهانی، رضا یزدانی، احسان خواجه امیری، رضا صادقی، بهنام بانی و … را نیز در کارنامه هنری خود دارد.

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید

12 − شش =

این سایت توسط reCAPTCHA و گوگل محافظت می‌شود حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.