ساره بیات بازیگر نقش اول زن فیلم عنکبوت شد

ساره بیات

مجله عصر پاییز – سینمایی “عنکبوت” فیلمی به کارگردانی ابراهیم ایرج زاد و تهیه کنندگی جواد نوروز بیگی است که ساره بیات بازیگر سینما و تلویزیون به عنوان دومین بازیگر اصلی، در این فیلم حضور دارد. ساره بیات در سینمایی عنکبوت در کنار محسن تنابنده، اولین بازیگری که حضورش در فیلم قطعی شده است به ایفای نقش می پردازد.

قرارداد محسن تنابنده مربوط به اواسط تیر ماه می باشد که کارگردان این فیلم سینمایی حضور تنابنده را به عنوان نخستین بازیگر اعلام کرد، وی قرار است در نقش قاتل عنکبوتی ایفای نقش داشته باشد. ساره بیات پیش از این تجربه همکاری در فیلم سینمایی “لامپ ۱۰۰” به کارگردانی سعید آقاخانی و فیلم سینمایی “محمد رسول الله” به کارگردانی مجید مجیدی را با محسن تنابنده در کارنامه هنری خود به همراه دارد.

این فیلم تصویر زندگی مردی را به تصویر کشیده است که قصد دارد ریشه فساد در جامعه را با روش خودش خشک کند؛ لازم به ذکر است داستان این فیلم بر اساس یک ماجرای واقعی درباره قاتل زنجیره ای ساخته شده است.

ساخته قبلی ابراهیم ایرج زاد با عنوان “تابستان داغ” که در سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر به نمایش درآمد در چندین بخش موفق به دریافت سیمرغ بلورین شد؛ با شروع فیلم برداری این اثر جدید ایرج زاد در اواخر تابستان، اولین نمایش سینمایی “عنکبوت” در سی و هشتمین جشنوراه فیلم فجر خواهد بود. در این فیلم سینمایی چندین بازیگر دیگر نیز حضور خواهند داشت که طی روز های آینده معرفی می شوند.

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید

20 − 19 =

این سایت توسط reCAPTCHA و گوگل محافظت می‌شود حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.