سامسونگ ممکن است بینگ را جایگزین موتور جستجوی گوگل در گوشی های هوشمند خود کند

گوشی هوشمند سامسونگ

بر اساس گزارش نیویورک تایمز   سامسونگ در نظر دارد موتور جستجوی گوگل نصب شده در گوشی های هوشمند خود را با مایکروسافت بینگ جایگزین کند.

مایکروسافت بینگ که سهم کمی از بازار موتورهای جستجو را در اختیار داشت، از ابتدای سال با افزودن  مدل مبتنی بر هوش مصنوعی، تعداد کاربران خود را به سرعت افزایش داده است. کسب و کار جستجوی گوگل که تزلزل ناپذیر به نظر می رسید، اکنون در معرض تهدید است.

کارمندان گوگل ماه گذشته از اینکه سامسونگ الکترونیکس در نظر دارد گوگل را با مایکروسافت بینگ به عنوان موتور جستجوی پیش فرض دستگاه های خود جایگزین کند، شوکه شدند.

مجله نیویورک تایمز

سامسونگ سالانه صدها میلیون گوشی هوشمند اندرویدی تولید می کند و این واقعیت که چنین شریک کلیدی در حال بررسی جایگزینی موتور جستجو است یک تغییر  بسیار مهم است. بر اساس گزارش نیویورک تایمز، حدود 3 میلیارد دلار از فروش سالانه گوگل به سامسونگ الکترونیک مرتبط است.

موضع رسمی گوگل این است که «تولیدکنندگان گوشی‌های هوشمند اندرویدی (از جمله سامسونگ الکترونیک) آزادند که از فناوری سایر شرکت‌ها برای بهبود تجربه کاربری استفاده کنند.»

نیویورک تایمز همچنین گزارش می دهد که مذاکرات بین سامسونگ الکترونیک و گوگل همچنان ادامه دارد و این احتمال وجود دارد که سامسونگ الکترونیکس به استفاده از موتور جستجوی گوگل ادامه دهد.

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید

1 × پنج =

این سایت توسط reCAPTCHA و گوگل محافظت می‌شود حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.