شکیب شجره به پروژه روزی دو میلیون پیوست

شکیب شجره

مجله عصر پاییز – شکیب شجره برای بازی در فیلم سینمایی روزی دو میلیون به کارگردانی مجید توکلی و تهیه کنندگی علی سرتیپی انتخاب شد. این هنرمند برادرزاده صدرالدین شجره گوینده، مجری، دوبلور، کارگردان و بازیگر محبوب می باشد، وی در سال ۹۷ به دلیل یک دوره بیماری سخت درگذشت. شجره اکنون از جمله بازیگرانی است که حضور پررنگی در عرصه تئاتر به همراه دارد.

شکیب شجره در تئاتر های ماراساد، اژدهاک، تهوع، آدم آدم است، آلبوم حشرات، آشغال مرد، بیدرمن و آتش افروزان، شاتر شیطان و دکتر برا چی حضور داشته، وی در فیلم “ارتش سری” که قسمت دوم سینمایی “خوب بد جلف” به نویسندگی و کارگردانی پیمان فاسم خانی و تهیه کنندگی محسن چگینی و عبدالله اسکندری می باشد نیز ایفای نقش داشته است. محبوبیت این هنرمند به بازی در سریال نمایش خانگی “هیولا” به کارگردانی مهران مدیری برمی گردد. وی در این مجموعه نقش داوود بیزاکودیل یک دارو فروش در ناصر خسرو که بعدها به جمع خانواده شرافت اضافه می شود را ایفا کرده است.

مدتی پیش نازنین بیاتی و زهرا داوود نژاد به عنوان اولین بازیگران برای این فیلم انتخاب شده اند و حالا شکیب شجره نیز با اضافه شدن به پروژه در سینمایی روزی دو میلیون حضور خواهد داشت. فیلم سینمایی “روزی دو میلیون” یک فیلم اجتماعی بوده که تاکنون خلاصه داستان آن منتشر نشده است اما با تکمیل اسامی بازیگران و سایر عوامل تصویر برداری آن در تهران انجام خواهد شد.

از جمله عوامل این فیلم سینمایی می توان پوپک مظفری مدیر برنامه‌ریزی و دستیار کارگردان، علی اوجی مجری طرح، تورج اصلانی مدیر فیلمبرداری، محمد جمشیدی مدیر تولید، محمود خرسند مدیر صدابرداری، عبدالله اسکندری طراح گریم، رعنا امینی طراح لباس، احمدرضا شجاعی عکاس و کوروش جوان کارگردان فیلم پشت صحنه را نام برد.

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید

ده + 7 =

این سایت توسط reCAPTCHA و گوگل محافظت می‌شود حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.