صبحانه خوب کجا بخوریم؟ | بهترین کافه رستوران های تهران

مجله عصر پاییز – صبحانه مهم ترین وعده غذایی محسوب می شود چرا که انرژی تمام روز را تامین می کند.

امروزه کافه ها و رستوران های زیادی در سراسر تهران به چشم می خورد که هر کدام با غذا های خوش طعم و فضاهای متنوع می تواند انتخاب درستی برای شروع روز و صرف یک صبحانه کامل باشد.

این مقاله برای شناختن بهترین کافه های تهران برای صبحانه به شما کمک خواهد کرد.

کافه گراف

کافه گراف

کافه گراف یکی از کافه های معروف تهران است که صبحانه انگلیسی آن شهرت بسیاری دارد. این کافه از محیط دوستانه با صبحانه های متنوع برخوردار است. پنکیک، املت و صبحانه انگلیسی کافه گراف که شامل لوبیا، تخم مرغ و سوسیس می باشد، محبوبیت خاصی بین مشتریان خود دارد.

آدرس: اتوبان کردستان، خیابان ۶۴ غربی، ساختمان های آ.اس.پ، مجتمع تجاری، پلاک ۳۰
شعبه ۲: میدان شعاع، خیابان خردمند، پلاک ۱۲۱
ساعت کاری: ۸ صبح الی ۱۲ برای صبحانه

کافه کارزین

کافه کارزین

کافه کارازین یکی از بهترین کافه های تهران با فضای باز واقع در کاخ نیاوران است. صبحانه در فضای این کاخ با آب و هوای خوب و منظره دلنشین، بسیار لذت بخش است. پرنسل با تجربه و خوب، و آماده شدن سریع سفارشات از جمله از جمله نکاتی است که مشتریان این کافه بر آن تاکید می کنند. بشقاب صبحانه سرد کارزین، بشقاب املت و بشقاب سوسیس و تخم مرغ از جمله صبحانه های موجود در کافه است. بشقاب رولت گوساله ساندویچ کراسان نیز در منوی کافه کارزین به چشم می خورد. لازم به ذکر است این کافه نسبتا گران قیمت است.

آدرس: میدان باهنر، کاخ موزه نیاوران
ساعت کاری: ۸ صبح الی ۱۱ شب

رستوران ملل

رستوران ملل

کافه رستوران ملل یکی از رستوران های تهران است که به علت داشتن محیط دلنشین رستوران و چشم انداز زیبا مشتریان زیادی را جذب خود می کند. بوفه صبحانه رستوران ملل از تنوع غذایی بالایی برخوردار است. این بوفه صبحانه شامل ترکیبی از انواع غذا های گیاهی و گوشتی و انواع خوراک ها می باشد. از دیگر امکانات رستوران ملل پل طبیعت می توان به ظرفیت ۳۰۰ نفری مناسب برای گروه ها، منوی کودک و داشتن محیطی راحت و بی تکلف اشاره کرد.

آدرس: میدان ونک، بزرگراه شهید حقانی، خیابان شهیدی، پارک آب و آتش، پل طبیعت، طبقه وسط
ساعت کاری: ۸ صبح الی ۱۱ شب

رستوران کوبابا جردن

رستوران کوبابا

رستوران کوبابا یکی از بهترین رستوران های واقع در جردن می باشد. کیفیت بالای سرویس های رستوران و موقعیت مکانی مناسب معروفیت این رستوران را چند برابر کرده است. منوی رستوران کوبابا انواع غذا های متنوع خاورمیانه ای را شامل می شود؛ بوفه صبحانه رستوران نیز طیف گسترده ای دارد. رستوران کوبابا حدود ۱۹۰ نفر ظرفیت دارد و موزیک زنده نیز برای مشتریان پخش می شود.

آدرس: بلوار آفریقا، جردن، نبش خیابان گلخانه شماره ۲۵۷، طبقه اول
ساعت کاری:
شنبه تا چهارشنبه ۱۲:۳۰ ظهر الی ۳:۳۰ بعد از ظهر
پنجشنبه و جمعه ۱۲:۳۰ ظهر الی ۴ بعد از ظهر

رستوران عمو سهراب

رستوران عمو سهراب

رستوران عمو سهراب یکی از بهترین رستوران های سنتی تهران است. این رستوران به سبب موقعیت مکانی و قیمت مناسب با توجه به کیفیت بالا، از شهرت زیادی برخوردار می باشد. غذا های سنتی لذیذ، صبحانه های متنوع و محیط دوستانه از دیگر دلایل معروفیت رستوران عمو سهراب بین جوان ها می باشد. صبحانه های رستوران شامل انواع املت، سوسیس تخم مرغ، سوسیس سیب زمینی، بشقاب رژیمی و … می شود.

آدرس: اندرزگو، خیابان شریفی منش، کوچه خامی، پلاک ۱۱
ساعت کاری: ۸ صبح الی ۱۱ شب

رستوران برادران

رستوران برادران

رستوران برادران یکی از شناخته شده ترین رستوران های تهران است که صبحانه های لذیذی سرو می کند. رستوران از فضای کوچک و صمیمی و کارکنان با تجربه برخوردار است. یکی دیگر از ویژگی های این رستوران مناسب بودن قیمت غذاها نسبت به کیفیت و قیمت سایر کافه های موجود در تهران است. محبوب ترین صبحانه منوی رستوران برادران، املت اسفناج، بیکن و صبحانه ویژه آن است؛ از آبمیوه های رستوران نیز آبمیوه نارنگی و عسل بسیار توصیه می شود.

آدرس: ضلع شمالی میدان شیخ بهایی، به سمت خیابان ونک، ابتدای سئول جنوبی، نبش کوچه نسترن، پلاک۹
ساعت کاری: ۷ صبح الی ۱۰ شب

کافه روبرتو

کافه روبرتو

کافه روبرتو یکی از کافه های تهران، مناسب برای صبحانه است. فضا و دکوراسیون کافه بسیار زیبا بوده و محیطی دوستانه را به وجود آورده است. این کافه از کیفیت غذایی بالایی برخوردار است و در منوی آن انواع ساندویچ ها، سالاد ها، کرپ ها و صبحانه مخصوص به چشم می خورد. این کافه مناسب مناسب برای خانواده به همراه کودکان نیز می باشد و دارای پارکینگ اختصاصی است.

آدرس: پاسداران، بوستان دوم نرسیده به پایدار فرد، پلاک ۴
ساعت کاری: ۱۰ صبح الی ۱۰ شب

کافه ریبار

کافه ریبار

کافه ریبار یک کافه سر باز با محیطی دلنشین واقع در موزه زمان در زعفرانیه است. این کافه با ظرفیت ۳۰۰ نفر داخل باغ موزه قرار دارد، در روز های سرد روی کافه را با پوششی مسقف می کنند تا گرمای تولید شده در فضا از دست نرود. کافه ریبار از کیفیت بالای غذایی برخوردار است و توانسته سخت پسند ترین مشتریان را نیز راضی کند. صبحانه در این کافه به صورت سلف سرویس و بوفه می باشد.

آدرس: خیابان زعفرانیه، نبش بغدادی، موزه زمان
ساعت کاری: ۹ صبح الی ۱۱ شب

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید

5 × یک =

این سایت توسط reCAPTCHA و گوگل محافظت می‌شود حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.