طرز تهیه شیک توت فرنگی با نوتلا

شیک توت فرنگی

مجله عصر پاییز – مخلوط بستنی با انواع میوه ها و تهیه یک نوشیدنی خنک گزینه مناسبی برای روزهای گرم تابستان است. شیک یک نوع نوشیدنی خوشمزه است که در انواع مختلفی همچون شیک شکلات، شیک موز و شکلات، شیک نسکافه، شیک توت فرنگی و… می توان آماده کرد. در این مطلب قصد داریم ترکیب بستنی با یکی از میوه های خوش طعم تابستانی یعنی شیک توت فرنگی را به شما آموزش دهیم. با عصر پاییز همراه باشید تا با شیک توت فرنگی و نوتلا آشنا شوید.

طرز تهیه شیک توت فرنگی

مواد لازم:

توت فرنگی              8 عدد

بستنی وانیلی           نیم لیتر

شیر                      نصف فنجان

نوتلا                     2 قاشق غذاخوری

طرز تهیه شیک توت فرنگی به همراه نوتلا:

ابتدا توت فرنگی ها را به قطعات نسبتا کوچک تقسیم کرده و به همراه بستنی و شیر داخل مخلوط کن بریزید. پس از مخلوط شدن توت فرنگی، بستنی و شیر با هم، نوتلا را به مواد اضافه کرده و با یک پنگال شروع به هم زدن می کنیم.

توجه داشته باشید برای مشخص شدن رگه های نوتلا در شیک توت فرنگی لازم است بدون استفاده از مخلوط کن و فقط با یک چنگال شروع به هم زدن مواد می کنیم. مخلوط را تند تند هم می زنیم تا شکلات به صورت تکه ای در مخلوط توت فرنگی و بستنی خود را بگیرد.

برای سرو این شک خوشمزه می توانید دیواره ظرفی را که انتخاب کرده اید مقداری به نوتلا آغشته کنید؛ سپس شیک را داخل ظرف ریخته و در آخر چند تکه توت فرنگی خُرد شده را به مخلوط اضافه کنید.

شیک توت فرنگی به همراه نوتلا آماده سرو است…نوش جان..

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید

شانزده − 13 =

این سایت توسط reCAPTCHA و گوگل محافظت می‌شود حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.