فیلم سینمایی تگزاس ۳ ساخته می شود

فیلم سینمایی تگزاس 2

مجله عصر پاییز – فیلم سینمایی «تگزاس 3» به تهیه کنندگی سید ابراهیم عامریان، در سال جاری ساخته می شود. عامریان در خصوص ساخت قسمت سوم این فیلم چنین توضیح داد که فیلمنامه در حال آماده شدن است و امیدوار است که هر چه سریع تر شرایط لازم برای تولید این پروژه فراهم شود.

به گفته این تهیه کننده، ساخت تگزاس ۳ زمانی کلید خواهد خورد که تصمیم برای انتخاب کشور مورد نظر برای ساخت پروژه نهایی شود؛ فیلم برداری قسمت اول این فیلم در کشور برزیل انجام شده و اگر قرار باشد برزیل برای فیلم برداری قسمت جدید نیز انتخاب شود، بهترین زمان برای پروژه فصل زمستان است، چرا که آب و هوای برزیل در زمستان بسیار مناسب بوده و به راحتی می توان کار کرد.

فیلم سینمایی «تگزاس ۲» به کارگردانی مسعود اطیابی و بازی بازیگرانی همچون سام درخشانی، پژمان جمشیدی، مهدی هاشمی و … در حال حاضر در سینماهای کشور در حال اکران است.

حمزه صالحی نویسنده، امیر کریمی مدیر فیلمبرداری، حمیدرضا اطیابی مدیر تولید، هادی ساعد محکم صدابردار، امیر توسلی موسیقی، مهدی حسینی وند تدوین، سعید هنرمند طراح صحنه، امیر علیازی برنامه ریز و دستیار کارگردان، نرگس مشایخی مشاور کارگردان و نادر فوقانی عکاس از جمله عوامل فیلم سینمایی «تگزاس ۲» می باشند.

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید

سه × 4 =

این سایت توسط reCAPTCHA و گوگل محافظت می‌شود حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.