فیلم سینمایی عرق سرد در جشنوراه سیدنی استرالیا

فیلم سینمایی عرق سرد

مجله عصر پاییز – فیلم سینمایی «عرق سرد» به نویسندگی و کارگردانی سهیل بیرقی به جشنواره فیلم سیدنی استرالیا راه یافت. این فیلم در بخش فیلم های بلند جشنواره بین المللی فیلم سیدنی به نمایش گذاشته خواهد شد.

در بخش فیلم های بلند این جشنواره که ویژه فیلم های برنده جوایز سینمایی از سراسر جهان می باشد، فیلم «عرق سرد» نیز در این بخش همراه ۴۰ فیلم سینمایی روی پرده خواهد رفت.

این فیلم به تهیه کنندگی مهدی داوری محصول سال ۹۶ می باشد و خلاصه آن درباره زنی است که کاپیتان تیم ملی فوتسال بوده و برای اولین بار به فینال بازی های آسیایی راه پیدا کرده و عازم مالزی می شود، افروز اردستانی در فرودگاه متوجه می شود که توسط همسرش ممنوع الخروج شده است.

باران کوثری، امیر جدیدی، سحر دولتشاهی، لیلی رشیدی و هدی زین العابدین از جمله بازیگرانی می باشند که در عرق سرد به ایفای نقش پرداخته اند. لازم به ذکر است که امیر جدیدی و سحر دولتشاهی برای بازی در این فیلم موفق به دریافت سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول مرد و نقش مکمل زن شدند.

همچین این فیلم در بخش رقابتی جشنواره فیلم استکهلم بخش «آینده آسیا» سی و یکمین جشنواره فیلم توکیو و جشنواره فیلم «بنگلور»، «پالم اسپرینگز» و بخش ویترین بین المللی جشنواره فیلم «پاناما» نیز روی پرده رفته است.

جشنوراه فیلم سیدنی ۲۰۱۹ از تاریخ ۵ تا ۱۶ ژوئن، ۱۵ تا ۲۶ خرداد ماه، در کشور استرالیا برگزار خواهد شد.

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید

سه × 3 =

این سایت توسط reCAPTCHA و گوگل محافظت می‌شود حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.