لغو اکران فیلم رحمان 1400 در سینماهای کشور

فیلم سینمایی «رحمان 1400»

مجله عصر پاییز – اکران فیلم سینمایی «رحمان 1400» به کارگردانی منوچهر هادی از روز یکشنبه 25 فروردین 98 در سینماهای سراسر کشور متوقف شده است.

طبق اعلام محمدرضا فرجی، مدیر کل سینمای حرفه ای و تایید بازرسان در سینما، نسخه ای از این فیلم که تا کنون در سینماها اکران شده با نسخه ی دارای مجوز و پروانه نمایش تفاوت داشته و در اکران آن تخلف صورت گرفته است.

منوچهر هادی با انتشار پیامی در صفحه مجاری به این اتفاق واکنش نشان داد و بیان کرد : ” تبریک به دوستانی که منتظر این خبر بودند..تمام سینماهای کشور نسخه اصلاح شده را روی پرده اکران می کردند و تازه سینماهای حوزه نسخه اصلاح شده تری را..هیچ باکی نیست تمام تلاشم را خواهم کرد که رحمان را دوباره اکران کنم فیلمی که حرف مردم را میزند و خوشحالی را به مردم هدیه می داد” .

لغو اکران این فیلم سینمایی در حالی اتفاق افتاد که توانسته بود رکورد های زیادی از جمله رکورد فروش هفتگی سینمای ایران و رکورد بیشترین فروش در اکران نوروز را به نام خود به ثبت برساند. همچنین «رحمان 1400» با گذشت 1 ماه از شروع اکران حدود 20 میلیارد تومان فروش داشته است.

فیلم سینمایی «رحمان 1400» فیلمی کمدی به کارگردانی منوچهر هادی و تهیه کنندگی علی سرتیپی است که برای نوروز 98 در سینماهای کشور به اکران درآمد. مهران مدیری، محمدرضا گلزار، سعید آقاخانی، یکتا ناصر، غلامرضا نیکخواه، ساره بیات و بهرام افشاری از جملخ بازیگرانی هستند که در این فیلم به ایفای نقش پرداخته اند.

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید

سه × 5 =

این سایت توسط reCAPTCHA و گوگل محافظت می‌شود حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.