نخستین آلبوم رسمی مسیح و آرش منتشر شد

آلبوم مسیح و آرش عدل پرور

مجله عصر پاییز – اولین آلبوم رسمی مسیح و آرش عدل پرور با نام «دریا» صبح روز شنبه 25 اسفند ماه 1397 منتشر شد. اثر جدید برادران محبوب و پرطرفدار عدل پرور به همت موسسه فرهنگی هنری آراد و تهیه کنندگی میلاد ماهان راد و سعید سال افزون به بازار موسیقی کشور عرضه شد.

آلبوم «دریا» شامل 7 قطعه است. به غیر از قطعه محبوب «دریا» که اخیرا منتشر شده است، مابقی قطعات جدیدی هستند که برای اولین بار از طریق این آلبوم شنیده می شوند. تنظیم، میکس و مستر تمامی قطعات آلبوم را مسعود جهانی انجام داده است. ترانه و آهنگسازی 5 اثر کار مشترک مسیح و آرش است؛ خالق و ترانه سرای دو قطعه دیگر آصف آریا و منصور فرهادیان هستند.

مسیح و آرش عدل پرور با انتشار تک آهنگ هایی موفق توانستند محبوبیت زیادی را در میان مخاطبان به موسیقی خود جذب کنند و این محبوبیت برگزاری تور کنسرت های بسیار در داخل و خارج از کشور را در پی داشته است. حال اولین آلبوم این دو برادر با مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در اختیار هواداران قرار گرفته است.

گفتنی است نسخه اورجیتال آلبوم «دریا» را می توانید از تمامی مراکز معتبر فروش تهیه نمایید. همچنین برای تهیه نسخه دیجیتال به سایت www.itunes.ir مراجعه کرده و به صورت قانونی آلبوم را دانلود کنید.

در ادامه کاور های این آلبوم را مشاهده نمایید:

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید

دو × 3 =

این سایت توسط reCAPTCHA و گوگل محافظت می‌شود حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.