هتل فیرمونت باکو فلیم تاورز

Fairmont Baku, Flame Towers Hotel

هتل فیرمونت باکو فلیم تاورز

مجله عصر پاییز – هتل فیرمونت باکو فلیم تاورز ( Fairmont Baku, Flame Towers Hotel) یکی از هتل های 5 ستاره ی پایتخت آذربایجان، شهر باکو است. این هتل مجلل و لوکس در برج های سه گانه فلیم تاورز که از جاذبه های چشم نواز و مدرن در شهر باکو به شمار می روند، واقع شده است. مسافران شهر باکو با اقامت در این هتل می توانند سفری رویایی و به یادماندنی را تجربه کنند.

با 3 دقیقه پیاده روی از این هتل می توانید به خیابان مشهور مارتیرز برسید. در تمام مکان های هتل نیز به اینترنت وای فای رایگان دسترسی دارید. همچنین این هتل منظره ای بی نظیر از شهر باکو و دریای خزر را به نمایش می گذارد.

امکانات اتاق های هتل

انواع اتاق های هتل فیرمونت باکو فلیم تاورز را برای شما شرح داده ایم:

اتاق های Deluxe Twin با منظره ای از شهر و دریا: این اتاق ها دارای دو تخت تک نفره(دو تخت دو نفره با سایز کوچک که در واقع تک نفره محسوب می شوند) هستند. این نوع اتاق ها مناسب برای اقامت 3 نفر و یک کودک است. برخی از این اتاق ها منظره ای رو به شهر و برخی دیگر منظره ای رو به دریا دارند که مسافران می توانند به دلخواه انتخاب کنند. از جمله امکانات اتاق ها می توان به اینترنت وای فای رایگان، سیستم تهویه هوا، تلویزیون صفحه تخت، مینی بار، دستگاه چای و قهوه ساز، صندوق امانات، تلفن، میز مطالعه، فضای مخصوص نشیمن، امکانات اتو، صندوق مخصوص نگهداری لپ تاپ، کتری برقی، خشک کن، کمد لباس، فضای مخصوص ناهار خوری در فضای باز به همراه میز ناهار خوری، سرویس بهداشتی اختصاصی، سونا، جکوزی، سشوار، وان، دوش، لوازم آرایشی و بهداشتی رایگان و… اشاره کرد. این سوئیت ها دوبلکس هستند.

اتاق های Deluxe King با منظره ای از شهر و دریا: این اتاق ها یک تخت دونفره بزرگ دارند که برخی از آنها منظره ای رو به شهر و برخی دیگر منظره ای رو به دریا دارند و مجهز به امکاناتی همچون اینترنت وای فای رایگان، سیستم تهویه هوا، تلویزیون صفحه تخت، مینی بار، دستگاه چای و قهوه ساز، صندوق امانات، تلفن، میز مطالعه، فضای مخصوص نشیمن، امکانات اتو، صندوق مخصوص نگهداری لپ تاپ، کتری برقی، خشک کن، کمد لباس، فضای مخصوص ناهار خوری در فضای باز به همراه میز ناهار خوری، سرویس بهداشتی اختصاصی، سونا، جکوزی، سشوار، وان، دوش، لوازم آرایشی و بهداشتی رایگان و… مجهز هستند. این نوع اتاق ها مناسب برای اقامت 3 نفر و یک کودک است. همچنین این سوئیت ها دوبلکس هستند.

سوئیت های Fairmont Gold Signature با منظره ای از شهر و دریا: این سوئیت ها دارای تخت های دو نفره بزرگ هستند که مناسب برای اقامت 3 نفر و یک کودک است. برخی از این سوئیت ها منظره ای رو به شهر و برخی دیگر منظره ای رو به دریا دارند. از جمله امکانات این سوئیت ها می توان به اینترنت وای فای رایگان، سیستم تهویه هوا، تلویزیون صفحه تخت، مینی بار، دستگاه چای و قهوه ساز، صندوق امانات، تلفن، میز مطالعه، فضای مخصوص نشیمن، امکانات اتو، صندوق مخصوص نگهداری لپ تاپ، کتری برقی، خشک کن، کمد لباس، فضای مخصوص ناهار خوری در فضای باز به همراه میز ناهار خوری، سرویس بهداشتی اختصاصی، سونا، جکوزی، سشوار، وان، دوش، لوازم آرایشی و بهداشتی رایگان و… اشاره کرد. اتاق هایی که منظره ای از شهر دارند دوبلکس هستند.

سوئیت های Fairmont Gold One-Bedroom با منظره ای از شهر و دریا: این سوئیت ها دارای تخت های دو نفره بزرگ هستند که برای اقامت 4 نفر و یک کودک مناسب است. این سوئیت ها به امکاناتی همچون  اینترنت وای فای رایگان، سیستم تهویه هوا، تلویزیون صفحه تخت، مینی بار، دستگاه چای و قهوه ساز، صندوق امانات، تلفن، میز مطالعه، فضای مخصوص نشیمن، امکانات اتو، صندوق مخصوص نگهداری لپ تاپ، کتری برقی، خشک کن، کمد لباس، فضای مخصوص ناهار خوری در فضای باز به همراه میز ناهار خوری، سرویس بهداشتی اختصاصی، سونا، جکوزی، سشوار، وان، دوش، لوازم آرایشی و بهداشتی رایگان و… مجهز هستند. برخی از این سوئیت ها منظره ای رو به شهر و برخی دیگر منظره ای رو به دریا دارند.

سوئیت های Fairmont Gold King با منظره ای از شهر و دریا: این سوئیت ها دارای تخت های دو نفره بزرگ هستند که برای اقامت سه نفر و یک کودک مناسب است. این سوئیت ها به امکاناتی همچون اینترنت وای فای رایگان، سیستم تهویه هوا، تلویزیون صفحه تخت، مینی بار، دستگاه چای و قهوه ساز، صندوق امانات، تلفن، میز مطالعه، فضای مخصوص نشیمن، امکانات اتو، صندوق مخصوص نگهداری لپ تاپ، کتری برقی، خشک کن، کمد لباس، فضای مخصوص ناهار خوری در فضای باز به همراه میز ناهار خوری، سرویس بهداشتی اختصاصی، سونا، جکوزی، سشوار، وان، دوش، لوازم آرایشی و بهداشتی رایگان و… مجهز هستند. برخی از این سوئیت ها منظره ای رو به شهر و برخی دیگر منظره ای رو به دریا دارند.

هتل فیرمونت باکو فلیم تاورز

رستوران و کافه های هتل

رستوران ها و کافه های واقع در هتل فیرمونت باکو فلیم تاورز که در زیر آنها را نام برده ایم، انواع غذاهای بین المللی، انواع غذاهای سنتی آذربایجان، انواع دسر، انواع پیش غذا، انواع نوشیدنی ها و غذاهای سبک را به بهترین شکل برای مهمان هتل سرو می کنند:

  • رستوران Le Bistro
  • رستوران و کافه Nur Lounge
  • کافه Balcon
  • کافه SPA

امکانات تفریحی سرگرمی و ورزشی هتل

  • امکانات تفریحی: استخر سرپوشده و استخر در فضای باز، سینما و اجرای موسیقی زنده
  • امکانات ورزشی و SPA: مرکز تناسب اندام، کلاس های یوگا، سونا، ماساژ، اتاق بخار، مرکز آبگرم و امکانات اسپا

هتل فیرمونت باکو فلیم تاورز

سایر امکانات و خدمات هتل

از دیگر امکانات و خدمات هتل فیرمونت باکو فلیم تاورز می توان اینترنت پارکینگ رایگان، خدمات پذیرش، خدمات بلیط، خدمات نگهداری از کودکان، خدمات نظافت، امکانات تجاری، مرکز تجاری، امکانات لازم جهت برگزاری جلسات، خدمات شاتل، کرایه اتومبیل، فروشگاه هدیه، صندوق امانات، سالن آرایش و زیبایی، امکانات برای مهمان معلول، کارکنانی مسلز به زبان های آذربایجانی، ترکی، انگلیسی و روسی، صبحانه در اتاق و منهای ویژه رژیم غذایی را نام برد.

موقعیت مکانی هتل

در این قسمت فاصله هتل با چند مورد از جاذبه های گردشگری شهر باکو را برای شما ذکر می کنیم:

  • پارک آپلند: 200 متر
  • پارک فیل هارمونی: 700 متر
  • موزه فرش اذربایجان: 700 متر
  • مسجد محمد:900 متر
  • کاخ شیروانش شاه: 1 کیلومتر
  • برج میدن: 1.1 کیلومتر
  • کاخ اسماعیلیه: 1.1 کیلومتر
  • دریای خزر: 1.5 کیلومتر
  • مرکز خرید گرند مارت: 2 کیلومتر
  • سالن اپرا و باله آذربایجان: 2.5 کیلومتر  و…

همچنین هتل فیرمونت باکو فلیم تاورز در فاصله ی 22 کیلومتری فرودگاه بین المللی حیدر علی اف شهر باکو واقع شده است.

آدرس هتل

Mehdi Huseyn Street 1A, Sabayil , AZ1006 Baku, Azerbaijan

سایر عکس های هتل:

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید

یازده + نوزده =

این سایت توسط reCAPTCHA و گوگل محافظت می‌شود حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.