ویژگی های ساعت جدید هوشمند سامسونگ با نام گلکسی واچ اکتیو

سامسونگ گلکسی واچ اکتیو

مجله عصر پاییز – به تازگی تصاویری از جدیدترین ساعت هوشمند سامسونگ با عنوان سامسونگ گلکسی واچ اکتیو (Samsung Galaxy Watch Active) در فضای مجازی منتشر شده است و به احتمال زیاد در رویداد  Samsung unpacked که 7 آگوست توسط شرکت سامسونگ برگزار می شود، رونمایی خواهد شد.

این ساعت هوشمند بر اساس سیستم عامل تایزن کار می کند و به گونه ای طراحی شده تا نسبت به نسخه قبلی آن کاربردی تر عمل کند. در تصاویر منتشر شده از ساعت جدید سامسونگ دو رنگ برای بند ساعت در نظر گرفته شده است؛ بند چرم مشکی مناسب برای مراسمات رسمی و بند طلایی رنگ. همچنین احتمال عرضه بند نقره ای رنگ نیز وجود دارد.

سامسونگ گلکسی واچ اکتیو در دو مدل به بازار عرضه خواهد شد که دارای دو شبکه LTE و WIFI پشتیبانی می کند. دو مدل این ساعت هوشمند با دو اندازه 40 و 44 میلی متری، مجهز به باتری های 237 و 340 میلی آمپر ساعت و حافظه های 1.5 و 4 گیگابایتی هستند.

همچنین وجود سنسور ضربان سنجی که در پشت ساعت قرار گرفته است، به دلیل تشخیص ریتم های نامنظم و غیر طبیعی قلب برای افرادی که با بیماری های دهلیزی درگیر هستند مناسب است. از دیگر ویژگی های ساعت هوشمند سامسونگ گلکسی واچ اکتیو می توان به Fall Detection اشاره داشت؛ این ویژگی به هنگام بروز حادثه ای برای فرد فعال شده و به سرعت به نیروهای امدادی و افراد مشخص شده توسط کاربر اطلاع خواهد داد.

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید

4 × 4 =

این سایت توسط reCAPTCHA و گوگل محافظت می‌شود حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.