پخش سریال شهرزاد از شبکه دولتی روسیه

سریال نمایش خانگی شهرزاد

مجله عصر پاییز – مجموعه پرطرفدار «شهرزاد» به کارگردانی حسن فتحی که طی سال های 94 تا 97 در سه فصل از شبکه نمایش خانگی پخش گردید، از اول مهرماه سال جاری در شبکه دولتی روسیه نمایش داده خواهد شد.

مهدی سنایی، سفیر ایران در کشور روسیه، پستی را در فضای مجازی منتشر کرده و این خبر را اعلام کرد :” نمایش سریال «شهرزاد» در تلویزیون روسیه
در چارچوب توسعه همکاری های هنری و سینمایی ایران و روسیه، سریال ایرانی شهرزاد از اول مهرماه در شبکه کولتورا تلویزیون دولتی روسیه به نمایش درمی آید.
شبکه کولترا گرایشی فرهنگی-تاریخی دارد و به همین دلیل سریال شهرزاد مورد توجه این کانال قرار گرفت. پیش از این تعدادی از فیلم های سینمایی ایران در روسیه به نمایش درآمده بودند اما شهرزاد نخستین سریال ایرانی است که علاقمندان روس فرصت تماشای آن از تلویزیون این کشور را خواهند داشت.”

مجموعه نمایش خانگی «شهرزاد» ساخته حسن فتحی سریالی محبوب با گونه درام، رمانتیک و تاریخی و داستانی جذاب است که از زمان پخش فصل اول با استقبال کم نظیر مخاطبان و علاقمندان فیلم و سریال واقع شد و علاوه بر جذب مخاطبان بسیار عنوان پرفروش ترین و پرمخاطب ترین سریال نمایش خانگی ایران را نیز ازآنِ خود کرد. از جمله بازیگرانی که در این سریال پرمخاطب ایفای نقش داشته اند می توان به ترانه علیدوستی، علی نصیریان، شهاب حسینی، مصطفی زمانی، پریناز ایزدیار، مهدی سلطانی، غزل شاکری، محمود پاک نیت، ابوالفضل پورعرب، پرویز فلاحی پور، هومن برق نورد، گلاره عباسی، جمشید هاشم پور، فریبا متخصص، سهیلا رضوی، مونا احمدی، نسیم ادبی، امیرحسین رستمی، مینا وحید، لیندا کینی، پانته آ پناهی ها، رامین ناصر نصیر، نهال دشتی، حمیدرضا آذرنگ، امیر جعفری، آتنه فقیه نصیری، رضا کیانیان، رویا نونهالی، سحر دولتشاهی، سام نوری و …. اشاره داشت.

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید

11 − 3 =

این سایت توسط reCAPTCHA و گوگل محافظت می‌شود حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.