پریناز ایزدیار و جواد عزتی در فیلم سینمایی مغز استخوان

فیلم سینمایی مغز استخوان

مجله عصر پاییز – پریناز ایزدیار و جواد عزتی از جمله بازیگران شناخته شده سینما، در جدیدترین اثر حمید رضا قربانی به ایفای نقش می پردازند. قربانی کارگردانی فیلم هایی همچون همسفران درباره‌الی، سه ماهی و خانه ‌ای در خیابان چهل و یکم را در کارنامه هنری خود به همراه دارد. سینمایی “خانه ای در خیابان چهل و یکم” که در سال ۹۵ در سینما اکران شد، برای حضور در بخش نگاه نو سی و چهارمین دوره از جشنواره فیلم فجر نیز انتخاب شده است. حمید رضا قربانی همچنین به عنوان دستیار اول کارگردان و برنامه ریز در فیلم سینمایی جدایی نادر از سیمین، درباره الی، هم نفس و یک روز دیگر حضور داشته است.

فیلمبرداری سینمایی “مغز استخوان” به نویسندگی علی زرنگار و تهیه کنندگی حسین پور محمدی، از اوایل مهر ماه سال جاری آغاز خواهد که یک موضوع اجتماعی را به تصویر می کشد. علاوه بر پریناز ایزدیار و جواد عزتی که قرارداد این فیلم را امضا کرده اند، به زودی چند بازیگر دیگر نیز به پروژه اضافه خواهند شد.

پریناز ایزدیار با حضور در فیلم سینمایی “ابد و یک روز” به کارگردانی سعید روستایی و تهیه کنندگی سعید ملکان موفق به دریافت سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول زن، در سی و چهارمین دوره از جشنواره فیلم فجر شد. وی پس از آن حضور پررنگی در سینما به همراه داشت که از جمله می توان به ایفای نقش در سینمایی ویلایی ها به کارگردانی منیر قیدی، سینمایی هت تریک ساخته رامتین لوافی، سینمایی سرخ پوست به کارگردانی نیما جاویدی و فیلم سینمایی متری شیش و نیم به کارگردانی سعید روستایی اشاره کرد. “متری شیش و نیم” جوایز بسیاری را در جشنوراه هایی همچون جشنواره فیلم فجر، جشن حافظ و جشن خانه سینما از آن خود کرده است.

جواد عزتی نیز که طی چند سال اخیر نقش فعالی در عرصه سینما به همراه داشته، در فیلم دوزیست به کارگردانی بروز نیک نژاد، سینمایی رد خون (ماجرای نیمروز) و سینمایی لاتاری به کارگردانی محمد حسین مهدویان، سینمایی تنگه ابوقریب ساخته بهرام توکلی، هزارپا به کارگردانی ابوالحسن داوودی، آینه بغل به کارگردانی منوچهر هادی و اکسیدان ساخته حامد محمدی نقش آفرینی کرده است.

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید

18 − یک =

این سایت توسط reCAPTCHA و گوگل محافظت می‌شود حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.