سریال مانکن | خلاصه داستان بعلاوه معرفی بازیگران

سریال مانکن

مجله عصر پاییز – سریال مانکن سریالی اجتماعی به کارگردانی حسین سهیلی زاده و تهیه کنندگی ایرج محمدی است که از تاریخ دوم شهریور ماه 1398 از شبکه نمایش خانگی شروع به پخش گردید و همچنان هر قسمت از این سریال 26 قسمتی شنبه ی هر هفته در تهران و سایر شهر های کشور توزیع می شود.

علاقمندان برای تماشا و دنبال کردن این سریال جدید می توانند نسخه فیزیکی و اورجینال آن را از تمامی مراکز معتبر فروش فیلم تهیه کنند.

سریال مانکن

بازیگران سریال مانکن

در این سریال نمایش خانگی بازیگران مطرح و سرشناس کشورمان همچون محمدرضا فروتن، مریلا زارعی، نازنین بیاتی، امیر حسین آرمان، فرزاد فرزین، حسین پاکدل، بهشاد شریفیان، نفیسه روشن، الهام پاوه نژاد، شبنم قلی خانی، لیندا کیانی، پانته آ کیقبادی، بهزاد محسنی، علی فرهنگی، بهزاد خلج، رضا توکلی، همایون ارشادی، محمد صادقی، عارفه معماریان، رابعه مدنی، بیژن سیفیان، گلبرگ طهران زاد و مائده محمدی به ایفای نقش پرداخته اند.

بازیگران خردسال این سریال نیز دایان ابراهیمی، مهتا سید نیا، بنیامین قنبری هستند.

خلاصه داستان سریال مانکن

کاوه (امیر حسین آرمان) برای پرداخت بدهی پدرش و آزادی او از زندان مجبور می شود به صورت قراردادی و پنهانی با دختر عموی پدرش کتایون (مریلا زارعی) ازدواج کند و در عوض کتایون بدهی پدر کاوه را پرداخت کند. کاوه میان کمک به خانواده و رسیدن به دلداده اش همتا خانواده اش را انتخاب می کند و از همتا جدا می شود اما حقیقت را به همتا نگفته است…

سریال مانکن

عوامل سریال مانکن

نویسنده: بابک کایدان، سرمایه گذار: علی طلوعی، مجری طرح: سعید صفر پور، مدیر فیلم برداری: رضا شیبانی، جانشین تهیه کننده: اکبر عینی، تدوین: امین عابدی، مدیر برنامه ریزی: مسعود میمی، آهنگساز: مسعود سخاوت دوست، خواننده: فرزاد فرزین، طراح گریم: محسن دارسنج، طراح صحنه و دکور: محسن میرسپاسی، مدیر صحنه: محمد توکلی، صداگذاری و ترکیب صدا: حسن مهدوی، صدا برداران: مهدی آزادی – علی ظهوری، طراح لباس: نازنین توسلی، مدیر تولید: علیرضا محمدی، مدیر تدارکات: جواد قاسمی، عکاس: هلیا رضایی، طراحی گرافیک: امین دایی – الهه جلالی – منیژه اقوامی

معرفی شخصیت های اصلی داستان

محمدرضا فروتن

محمدرضا فروتن بازیگر، صداپیشه و خواننده سرشناس کشورمان متولد 7 دی 1347 در تهران است. این هنرمند بازی در آثار کارگردان های معروف ایران همچون مسعود کیمیایی، رخشان بنی اعتمادريال کیومرث پوراحمد و… و همچنین تعداد قابل توجهی فیلم سینمایی و چندین سریال را در کارنامه هنری خود دارد.

محمدرضا فروتن

مریلا زارعی

مریلا زارعی بازیگر مطرح و سرشناس سینما و تلویزیون کشورمان متولد 25 فروردین 1353 در شهر اصفهان است. وی بازیگری را به صورت حرفه ای با مجموعه تلویزیونی کارآگاه آغاز کرد. مریلا زارعی در تعداد قابل توجهی فیلم سینمایی و سریال از جمله زن زیادی، اخراجی ها، جدایی نادر از سیمین، هیس دخترها فریاد نمی زنند، کلاه پهلوی، ولایت عشق و… به ایفای نقش پرداخته است.

مریلا زارعی

امیر حسین آرمان

امیرحسین آرمان بازیگر مطرح سینما و تلویزیون متولد 14 آبان 1361 در تهران است. وی بازیگری را به طور رسمی با بازی در فیلم سینمایی ازدواج به سبک ایرانی تجربه کرد. از جمله فیلم ها و سریال هایی که امیر حسین آرمان در آنها به ایفای نقش پرداخته است می توان به یه حبه قند، در امتداد شهر، من مادر هستم، نهنگ عنبر 2، دشمن زن، سریال کلاه پهلوی، سریال کیمیا، سریال پریا، سریال ممنوعه و… اشاره داشت.

امیرحسین آرمان

نازنین بیاتی

نازنین بیاتی بازیگر مطرح سینما و تئاتر کشورمان متولد 15 دی 1368 در تهران است. وی در رشته تئاترِ دانشگاه آزاد اسلامی تنکابن به تحصیل پرداخته است و با ایفای نقش در فیلم سینمایی دربند بازیگری را به طور رسمی آغاز کرد. از جمله آثاری که نازنین بیاتی در آنها بازی کرده است می توان به فرشته ها با هم می آیند، رخ دیوانه، آینه بغل، مغز های کوچک زنگ زده، ژن خوک، سریال گلشیفته و… اشاره داشت.

نازنین بیاتی

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید

4 × 5 =

این سایت توسط reCAPTCHA و گوگل محافظت می‌شود حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.