«عرق سرد» در بخش ویترین بین المللی جشنوراه پاناما

فیلم سینمایی عرق سرد

مجله عصر پاییز – فیلم سینمایی «عرق سرد» به کارگردانی و نویسندگی سهیل بیرقی به عنوان یکی از فیلم های بخش ویترین بین المللی در جشنواره پاناما انتخاب شد. این بخش ویژه فیلم های برتر و برنده جایزه در سطح بین المللی می باشد.

این فیلم به تهیه کنندگی مهدی داوری در جشنوراه پاناما در کنار آثار مطرحی همچون جنگ سرد ساخته پاول پالیکوفسکی، کفرناحوم ساخته نادین لبکی، سوختن اثر لی چونگ دونگ، داگمن اثر متئو گارونه، اگر خیابان بیل می توانست حرف بزند به کارگردانی بری جنکینز، هرگز روی برنگردان اثر فلیورین هنکل و دزدان فروشگاه به کارگردانی هیروکازو کورئیدا به نمایش گذاشته می شود.

عرق سرد محصول سال ۱۳۹۶ است و امیر جدیدی، باران کوثری، سحر دولتشاهی، لیلی رشیدی و هدی زین العابدین بازیگرانی هستند که در این فیلم سینمایی به ایفای نقش پرداخته اند.

کارن همایون فر (موسیقی)، کامران حجازی (مدیر تولید)، امید شیرانگیز (برنامه ریز)، مهدی صالح کرمانی (صدابردار)، شقایق طیبی (منشی صحنه) و امیر حسین شجاعی (عکاس) از جمله عوامل تشکیل دهنده سینمایی عرق سرد می باشند.

خلاصه این فیلم راجع به کاپیتان تیم ملی فوتسال زنان ایران (باران کوثری)، است که توسط شوهرش (امیر جدیدی) ممنوع الخروج شده است. لازم به ذکر است جشنوراه پاناما از تاریخ ۴ تا ۱۰ آوریل (۱۵ تا ۲۱ فروردین ماه) در کشور پاناما برگزار خواهد شد.

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید

سه × یک =

این سایت توسط reCAPTCHA و گوگل محافظت می‌شود حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.