هانده ارچل به مست عشق پیوست

هانده ارچل

مجله عصر پاییز – تازه ترین فیلم سینمایی حسن فتحی به نام “مست عشق” با اضافه شدن باریگران ترکیه ای به این پروژه همراه بود. این فیلم که محصول مشترک بین ایران و ترکیه است، فیلمبرداری آن در شهر استانبول ترکیه انجام می شود. شهاب حسینی به عنوان اولین بازیگر برای ایفای نقش در سینمایی “مست عشق” به پروژه پیوست که قرار است نقش شمس تبریزی را بازی کند.

پس از انتخاب حسینی برای نقش شمس تبریزی، پارسا پیروز فر نیز برای ایفای نقش مولانا به جمع عوامل این فیلم اضافه شد. خلاصه داستان فیلم، زندگی شمس تبریزی و مولانا جلال الدین محمد بلخی را برای مخاطب روایت خواهد کرد. حسام منظور بازیگر سینما و تلویزیون، دیگر هنرمندی است که در فیلم فتحی حضور خواهد داشت؛ منظور با ایفای نقش در سریال “بانوی عمارت” به کارگردانی عزیز الله حمید نژاد شناخته و با حضورش در مجموعه “برادر جان” به کارگردانی محمد رضا آهنج به شهرت رسید.

ابراهیم چلیکول از بازیگران مطرح ترکیه می باشد که به عنوان اولین هنرمند ترکیه ای، برای ایفای یکی از نقش های اصلی فیلم حسن فتحی جلوی دوربین این کارگردان خواهد رفت. عشق سیاه و سفید، گره کور، واکنش، فقط تو، مرحمت، چاقوی تیز و … از جمله مجموعه هایی می باشد که چلیکول طی سال های فعالیت خود، در آن حضور داشته است. هانده ارچل بازیگر، مدل و مجری ترکیه ای نیز برای ایفای نقش کیمیا خاتون، دختر مولانا با حسن فتحی همکاری می کند. ارچل در سریال هایی همچون دختران آفتاب، مروارید سیاه، حلقه، عزیزه و … به ایفای نقش پرداخته است، وی از جمله بازیگران موفق و شناخته شده ترکیه محسوب می شود.

از جمله عوامل این فیلم سینمایی می توان شهرام زاهدی جانشین تهیه کننده، مرتضی پور صمدی مدیر فیلمبرداری، نیلوفر چامور مدیر هنری، ایمان امیدواری طراح گریم، محمد رضا رستمی سرپرست گروه کارگردانی، فاتیح کجا دستیار اول و مدیر برنامه ریزی، تولگا توسون مدیر تولید، آیتکین یالچین طراح جلوه‌های ویژه میدانی، شاهین کاراکوش طراح بدلکاران و شرکت سیماریا simarya film production و شرکت ای ان جی ENG yepim medya به عنوان سرمایه گذاران پروژه را نام برد.

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید

سه × 2 =

این سایت توسط reCAPTCHA و گوگل محافظت می‌شود حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.