اکران فیلم سینمایی به دنیا آمدن در چند کشور خارجی

فیلم سینمایی به دنیا آمدن

مجله عصر پاییز – فیلم سینمایی «به دنیا آمدن» به کارگردانی محسن عبدوالوهاب و به تهیه کنندگی محمد احمدی قرار است به زودی در چند کشور خارجی نیز به اکران درآید که شروع آن از کشور فرانسه خواهد بود.

محمد احمدی، تهیه کننده این فیلم سینمایی، در خصوص اکران های خارجی «به دنیا آمدن» اینگونه توضیح داد: ” با یک شرکت پخش فرانسوی مذاکراتی انجام دادیم و احتمالا اکران های خارجی این فیلم از فرانسه شروع می شود”.

فیلم سینمایی به دنیا آمدن ساخته محسن عبدوالوهاب با ژانری هنری-اجتماعی محصول سال 1393 است که پس از گذشت 4 سال مجوزهای لازم برای اکران را دریافت کرده و اکنون در سینماهای سراسر کشور نمایش داده می شود.

هدایت هاشمی، الهام کردا، پونه عبدالکریم زاده، رضا مرتضوی، رویا جاویدنیا، مهدی امیری، اسماعیل پوررضا، مرتضی نسیم سبحان، بابک گودرزی ­نژاد، سیاوش نقشبندی، حمید محمدزاده، محمدرضا سمیعی­ فر، مهدی وحیدروش، مریم افشار، مهشید ناصری، آیدا سرشار، نیکی نصیریان و… از جمله بازیگرانی هستند که در این فیلم سینمایی به ایفای نقش پرداخته اند.

گفتنی است فیلم «به دنیا آمدن» که چهارمین فیلم سینمایی این کارگردان به شمار می رود، در سی و چهارمین جشنواره ملی فیلم فجر برای بهترین بازیگر نقش اول زن (الهام کردا)، بهترین موسیقی و بهترین تدوین نامزد دریافت سیمرغ شد.

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید

5 × 2 =

این سایت توسط reCAPTCHA و گوگل محافظت می‌شود حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.