رکوردشکنی سریال هیولا در شبکه نمایش خانگی

مهران مدیری

مجله عصر پاییز – قسمت اول از سریال نمایش خانگی «هیولا» به کارگردانی مهران مدیری و تهیه کنندگی سید مصطفی احمدی دوشنبه 9 اردیبهشت ماه سال جاری در شبکه نمایش خانگی توزیع گردید و توانست یک رکورد را در میان سریال های نمایش خانگی از آنِ خود کند.

به مدت 24 ساعت پس از انتشار اولین قسمت از سریال در شبکه نمایش خانگی و سرویس های وی او دی، با 4 میلیون و 300 هزار دقیقه تماشا رکوردشکنی کرد.

سریال کمدی رمانتیک «هیولا» به کارگردانی مهران احمدی و تهیه کنندگی سید مصطفی احمدی از تاریخ 9 اردیبهشت 98 هر دوشنبه در شبکه نمایش خانگی عرضه می گردد. مهران مدیری، فرهاد اصلانی، شبنم مقدمی، کوهر خیراندیش، شیلا خداداد، محمد بحرانی، سیما تیرانداز، السا فیروزآذر، میرطاهر مظلومی، نیما شعبان نژاد، محسن قاضی مرادی، سیامک انصاری و… از جمله بازیگرانی هستند که در این سریال به ایفای نقش پرداخته اند. همچنین طراحی و سرپرستی فیلمنامه ی این اثر را پیمان قاسم خانی بر عهده دارد.

از سایر عوامل این سریال نمایش خانگی می توان به امیر برادران (نویسنده)، امیر توسلی (موسیقی متن)، هادی بهروز (مدیر فیلم برداری) و امیر ادیب پرور (تدوین گر) اشاره داشت.

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید

13 − دو =

این سایت توسط reCAPTCHA و گوگل محافظت می‌شود حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.