ست مردانه برای نوروز 98

ست مردانه

یکی از دغدغه های مردان در نوروز ست کردن لباس است . با مجله عصر پاییز همراه باشید تا چند نکته در  مورد  ست مردانه را با هم مرور کنیم.

استفاده از ست جین یکی از پرطرفدار ترین ست های مردانه  مخصوصا برای جوانان است برای ست کردن این نوع باید دقت کنید که معمولا رنگ ها نباید یکی باشند . برای مثال اگر شلوار جین آبی انتخاب شماست سعی کنید پیراهن یا تیشرت خود را تیره انتخاب کنید . یکی دیگر از ست های محبوب جین شلوار جین تیره با پیراهن قهوه ای و تیشرت سفید است که می تواند یک ست مناسب برای جوانان باشد .

ست مردانه جین

نکته مهم در مورد ست کردن لباس مردانه

یکی از نکات مهم در مورد انتخاب لباس فارق از نوع رنگبندی آن انتخاب لباس متناسب با سایز شما است . این نکته را در نظر بگیرید که رنگبندی لباس شما هر چقدر همه که بروز و زیبا باشد در صورت انتخاب سایز نامناسب ظاهری نا متعارف ایجاد می کند .

نکاتی در مورد انتخاب رنگ

اگر می خواهید لاغر و کوچکتر دیده شوید از رنگ های تیره استفاده کنید لباس های روشن شما را حجیم تر نشان می دهند. پیراهن و شلوار یکرنگ شما را لاغرتر نشان می دهد و اگر متفاوت باشند قد شما بلندتر به نظر می رسد .

همچنین رنگ های روشن نور کمتری را به خود جذب می کنند و این موضوع باعث می شود که آسیب کمتری به پوست وارد شود.

اگر لباس شما خط افقی داشته باشد شما را چاق تر و اگر خطوط لباس عمودی باشد شما را لاغرتر .نشان می دهد.

اگر قد کوتاهی دارید کفش بوت و ساق بلند نپوشید و همچنین شلوار پاچه تا شده استفاده نکنید. از لباس هایی با راه راه عمودی استفاده کنید همچنین کرواتی که استفاده می کنید باریک باشد.

ست مردانه

 نکاتی در مورد ست  مردانه افراد لاغر

اگر جزو افراد لاغر هستید تی شرت یقه هفت کراوات باریک ، لباس براق  و با خطوط عمودی  نپوشید . از پلیورهای حجیم استفاده کنید.

 

نکاتی در مورد ست لباس مردان چاق

اگر جز  مردان چاق هستید دکمه های پیراهن خود را تا آخر نبندید از کروات های براق استفاده نکنید پیراهن یقه هفت نپوشید . از لباس هایی با رنگ تیره استفاده کنید .

 

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید

دوازده − 6 =

این سایت توسط reCAPTCHA و گوگل محافظت می‌شود حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.