سریال ستایش ۳ به زودی پخش می شود

سریال ستایش

مجله عصر پاییز – فصل سوم سریال «ستایش» ساخته سعید سلطانی به زودی از شبکه سه سیما پخش خواهد شد. پخش فصل اول این مجموعه آذر ماه سال ۸۹ و فصل دوم آن نیز دی ماه سال ۹۲ روی آنتن رفت.

ساخت فصل سوم این مجموعه اسفند ماه ۹۷ در بندرعباس به پایان رسیده و در حال آماده سازی برای پخش می باشد؛ تهران و شمال از دیگر لوکیشن های این سریال بودند. با پخش ۴۰ قسمتی این فصل از مجموعه، ستایش جزو سریال های ۱۱۰ قسمتی تلویزیون محسوب می شود.

حمید گودرزی هنرمند سرشناس سینما و تلویزیون که قرار بود در فصل جدید این سریال حضور داشته باشد، بنا بر دلایلی از بازی در سریال انصراف داده است، شهرام پوراسد اکنون جایگزین نقش گودرزی است.

متن منتشر شده حمید گودرزی راجع به این اتفاق در صفحه شخصی خود به شرح زیر می باشد: «دوستان با سلام به دلایل شخصی از سریال ستایش انصراف دادم امیدوارم سریال ستایش مثل همیشه پر بیننده و موفق باشه انشالله…»

شهرام پوراسد نیز در خصوص حضور خود در سریال اینگونه توضیح داده است: «در سریال ستایش ۳ چند کارکتر به داستان اضافه شده که نقش من نیز یکی از آن ها است؛ در این فصل خانواده ای به نام مظفری حضور دارد که نقش مادر این فامیل را مهتاج نجومی و نقش بچه خانواده را خودم بازی می کنم.»

داریوش ارجمند، نرگس محمدی، مهدی سلوکی، سیما تیرانداز، فرهاد جم، مهدی میامی، فریبا نادری، بهزاد خداویسی، محمدرضا داوود نژاد، مریم خدارحمی، مهتاج نجومی، امید علیمردانی، شهروز ابراهیمی و شهرام پوراسد از جمله بازیگران این مجموعه تلویزیونی می باشند.

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید

هجده − ده =

این سایت توسط reCAPTCHA و گوگل محافظت می‌شود حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.