صدور پروانه نمایش فیلم سرخ پوست

فیلم سینمایی سرخ پوست

مجله عصر پاییز – فیلم سینمایی «سرخ پوست» به نویسندگی و کارگردانی نیما جاویدی، به زودی در سینما ها اکران خواهد شد. جاویدی در خصوص اکران این فیلم اینگونه بیان کرده است که پروانه نمایش آن صادر شده و در تلاش هستند که به زودی شرایط اکران را در بهترین و سریع ترین زمان ممکن فراهم کنند. وی همچنین در مورد زمان اکران فیلم گفت: پیرو جلساتی که با آقای سرتیپی مدیر عامل فیلمیران و پخش کننده «سرخ پوست» داشتیم، در تدارک اکران به موقع فیلم هستیم و به محض مشخص شدن تاریخ دقیق، آن را به طور رسمی اعلام می کنیم.

در فیلم سرخ پوست به تهیه کنندگی مجید مطلبی بازیگران محبوبی همچون نوید محمدزاده، پریناز ایزدیار، مانی حقیقی، ستاره پسیانی، آتیلا پسیانی و حبیب رضایی به ایفای نقش پرداخته اند.

سایر عوامل ساخت فیلم نیز عبارتند از هومن بهمنش مدیر فیلم برداری، علی مردانه دستیار اول کارگردان، ایمان امیدواری طراح چهره پردازی، محسن نصراللهی طراح صحنه، شیما میرحمیدی طراح صحنه، عماد خدابخش تدوین، ایرج شهرزادی مدیر صدابرداری، مهدی بدرلو مدیر تولید، جواد مطوری مدیر جلوه های بصری، آرش آقابیک طراح جلوه های ویژه میدانی و محمد بدرلو عکاس.

خلاصه فیلم: زندان قدیمی در جنوب ایران به دلیل مجاورت با فرودگاه تازه تاسیس شهر در حال تخلیه است. رئیس زندان سرگرد جاهد مشغول انتقال زندانیان به زندان جدید است که …

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید

سه + دو =

این سایت توسط reCAPTCHA و گوگل محافظت می‌شود حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.