نام حامد همایون در کنار هنرمندان سرشناس آمریکا

کنسرت 14000 نفری خواننده مطرح پاپ در لس آنجلس برگزار شد

حامد همایون

مجله عصر پاییز – تور کنسرت های «حامد همایون» در آمریکا آغاز شده و خواننده مطرح موسیقی کشورمان اولین اجرای این تور را در سالن 14000 نفری فروم لس آنجلس به روی صحنه برد.

حامد همایون به عنوان اولین خواننده که در داخل کشور فعالیت می کند در این سالن بزرگ اجرای زنده داشته است. حدود 14000 بلیت برای این کنسرت به فروش رسیده است که این موضوع باعث جلب توجه مدیران سالن فروم به این خواننده جوان ایرانی شد و تعجب آنها را از این استقبال قابل توجه مخاطبان به همراه داشت. به همین علت مدیران این سالن کیکی را با تصویر حامد همایون تهیه کرده و با انتشار چندین پست در صفحه رسمی سالن فروم از این خواننده پاپ تقدیر کردند.

همچنین در سالن بزرگ فروم دیواری برای درج نام هنرمندانی که در این سالن اجرا داشته اند وجود دارد که همزمان با برگزاری کنسرت حامد همایون نام این هنرمند در کنار اسامی هنرمندان سرشناسی همچون مایکل جکسون، لینکین پارک، جنیفر لوپز، مدونا، کیتی پری، میوز و… قرار گرفت.

تور کنسرت های حامد همایون در آمریکا همچنان ادامه داشته و در شهر هایی همچون سن خوزه، واشنگتن دی سی، هوستون، دالاس، شیکاگو و نیویورک به اجرای برنامه خواهد پرداخت.

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید

ده − ده =

این سایت توسط reCAPTCHA و گوگل محافظت می‌شود حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.