نوید محمد زاده در میان داوران بخش بین المللی جشنواره فجر

نوید محمد زاده

مجله عصر پاییز – نوید محمد زاده هنرمند محبوب کشورمان، در ترکیب داوران مسابقه بین المللی در بخش سینمای سعادت قرار گرفت. رضا میر کریمی دبیر سی و هفتمین جشنواره جهانی فیلم فجر، اسامی داوران این دوره از جشنواره را در نشست خبری که در پردیس سینمایی چارسو برگزار شد، اعلام کرد.

نوید محمد زاده و نرگس آبیار از ایران، وانگ شیائوشوایی از کشور چین، مایک فان دیم از هلند، مظفر اوزدمیر از ترکیه، لابینا میتوسکا از مقدونیه و پیتر فلایشمان از آلمان داوران منتخب بخش سینمای سعادت می باشند.

همچنین بهروز شعیبی بازیگر و کارگردان سرشناس از ایران، عمار هادی العرادی از عراق و غسان سلهب از لبنان به عنوان داوران بخش فیلم های اول معرفی شدند.

خسرو معصومی از ایران، رهاب ایوب از سوریه و روسودان گلورژیدزه از گرجستان داوران بخش جلوه گاه شرق، پانورمای سینمای کشور های آسیایی و اسلامی می باشند.

داوران بخش نت پک نیز عبارتند از : سید غلامرضا موسوی از ایران، اعجاز گل از پاکستان و لاتیکا پادگائونکار از هند.

سید محمد حسین نواب از ایران، داگلاس فالسون از ایرلند جنوبی اینیس گیل از پرتغال داوران منتخب جایزه بین الادیان بوده و روبرت صافاریان از ایران، باربارا لوری از آلمان و سعداله رحی ماف از تاجیکستان به عنوان داوران بخش جایزه منتقدان بین المللی معرفی شدند.

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید

پانزده + سیزده =

این سایت توسط reCAPTCHA و گوگل محافظت می‌شود حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.