معرفی بازار بزرگ کوش آداسی ترکیه

بازار بزرگ کوش آداسی ترکیه

کوش آداسی یکی از شهرهای دیدنی ترکیه با جمعیتی حدود 62 هزار نفر در نزدیکی شهرستان مرکزی استان آیدین و در نوار ساحلی منطقه اژه واقع شده است که به دلیل آب وهوای مناسب، طبیعت زیبا، جاذبه های گردشگری و مراکز خرید یکی از محبوب ترین و پر طرفدارترین تورهای ترکیه به شمار می آید.

این شهر جذاب و تماشایی که هر ساله میزبانی تعداد بی شماری گردشگر و توریست را برعهده دارد از جاذبه های چون غار کاراجا، کاروانسرای اوکوز محمد پاشا، غار سیرتلانینی، پارک ملی دلتای آیدین، پلاژها آب گرم کوش آداسی، مراکز خرید و بازار بزرگ کوش آداسی برخوردار است.

در ادامه با عصر پاییز همراه باشید تا به معرفی بازار بزرگ کوش آداسی یکی  از جاذبه های فوق العاده این شهر بپردازیم.

بازار بزرگ کوش آداسی

یکی از جذاب ترین ترین گزینه ها در هر سفری بازدید از مراکز خرید و قدم زدن در محیط  بازار است که حس خوشایندی را برای هر مسافر و توریستی می تواند به همراه داشته باشد، بازار بزرگ کوش آداسی که در شهر زیبای کوش آداسی محله داگ، خیابان شوفر قرار گرفته بازاری قدیمی و سنتی با بیش از 4000 مغازه، اجناس و کالاهای بسیاری را برای فروش در خود جای داده است.

از جمله کالاهایی که به عنوان سوغاتی در بازار بزرگ کوش آداسی یافت می شود، می توان به صنایع دستی، زیورآلات، کیف و کفش، ادویه جات، لوازم تزئینی، پوشاک، ظروف سفالی، محصولات چرمی، انواع پارچه، آجیل و خشکبار، لوازم آرایشی بهداشتی، ساعت و عینک اشاره کرد.

اگر قصد سفر به ترکیه و بازدید از بازار تماشایی کوش آداسی را دارید پیشنهاد ما به شما  در فصل های غیر توریستی است به دلیل اینکه هم قیمت اجناس پایین و هم بازار خلوت تراست و با خیال راحت می توانید در بازار به گشت و گذار پرداخته و نهایت لذت را ببرید.

بازار بزرگ کوش آداسی از ساعت 9:30 کار خود را آغاز می کند و تا 11 شب مردم می توانند هر آنچه که نیاز دارند از این بازار تهیه کنند.

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید

شش + یازده =

این سایت توسط reCAPTCHA و گوگل محافظت می‌شود حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.