سریال اوک نیو | خلاصه داستان بعلاوه معرفی بازیگران

سریال اوک نیو

مجله عصر پاییز – مجموعۀ اوک نیو (گلی در زندان) یک سریال موفق محصول کشور کرۀ جنوبی می باشد. این سریال 51 قسمتی با ژانری تاریخی و رمانتیک درسال 2016 ساخته شد و از شبکه ام بی سی پخش گردید. همچنین مجموعۀ اوک نیو در پاییز و زمستان 1397 از شبکۀ 3 سیما در 73 قسمت به روی آنتن رفت.

این مجموعۀ توانسته جوایز فراوانی از جمله تندیس زرین برای بهترین سریال در سال 2016، لوح تقدیر برای بهترین کارگردانی، لوح تقدیر برای بهترین بازیگر نقش اول زن و همچنین لوح تقدیر برای بهترین بازیگری نقش اول مرد را از آنِ خود کند.

کارگردانی این مجموعۀ تلویزیونی را لی بیونگ هون و چویی جئونگ کیو بر عهده داشته اند. همچنین فیلمنامه این سریال توسط چویی وان کیو به رشتۀ تحریر در آمده است.

سریال اوک نیو

 

بازیگران سریال اوک نیو

جین سه یون (در نقش اوک نیو)، جونگ دا بین (در نقش کودکی اوک نیو)، گو سو (در نقش یون ته وون)، جانگ یون سئوک (در نقش کودکی یون ته وون)، جونگ جون هو (در نقش یون وون هیونگ)، پارک جو می(در نقش چونگ نان جونگ)، کیم می سو(در نقش ملکه مون جونگ)،جونگ ایون پیو(در نقش جی چون دوک)،چویی مین چول(در نقش جون ده سیک)، پارک گیل سو(در نقش یو جونگ هو)، ایم جونگ ها(در نقش لی هیو سانک)، آن یون جین (در نقش یو گیوم)، سو جون سوب (در نقش چوون دونگ)، لی سه چانگ (در نقش جون وو چی) و….از جمله هنرمندانی هستند که در این سریال به ایفای نقش پرداخته اند.

 

خلاصۀ داستان

افسانۀ اوک نیو روایت کننده دختری مهربان و باهوش است که در زندان به دنیا می آید و در همان جا هم بزرگ می شود. او در زندان مهارت های فراوانی را می آموزد و از اندوخته های خود در راه مبارزه با افراد ستمگر و کمک به مردم ستمدیده استفاده می کند. اوک نیو در زندان تمام تلاش خود را می کند تا بتواند به جایگاه اجتمایی بالایی دست پیدا کند تا از این طریق بتواند کارهای بزرگی را انجام دهد.

اوک نیو دشمنی به نام جانگ نانجانگ دارد و برای مقابله با او یک تجارتخانه تأسیس کرده و سعی خود را می کند تا بتواند این تجارتخانه را بسط و گسترش دهد. قهرمان داستان ما می خواهد بداند مادرش چگونه وتوسط چه کسی به قتل رسیده و پدرش چه کسی بوده وهویتش چیست؟

در طول سریال متوجه می شویم اوک نیو دختر یک شاهزاده است، او پس از معلوم شدن هویت واقعی اش در قصر به قدرت می رسد و از قدرت خود برای کمک به زندانیان استفاده می کند.

سریال اوک نیو

معرفی چند شخصیت اصلی داستان

جین سه یون

کیم یون جونگ با نام مستعار جین سه یون بازیگر محبوب کره که در 15 فوریه 1994 در سئول کره جنوبی به دنیا آمد. این بازیگر اولین فعالیت هنری خود را از سال 2010 با نقش آفرینی در سریال اشکالی نداره، دختر بابا آغاز کرد. جین سه یون در رشتۀ فیلم و تئاتر از دانشگاه چونگ آنگ فارغ التحصیل شده است. از جمله سریال ها و فیلم هایی که این هنرمند در آن به ایفای نقش پرداخته می توان به دو دوست، دختر من گله، ماسک عروسک، پنجه، نسل الهام بخش، دکتر غریبه، نهایت در هم شکستگی، گلی در زندان، شاهزاده بزرگ، آیتم، سفید: ملودی نفرین، زبان عشق، ملاقات خطرناک 2، عملیات کرومیت اشاره کرد.

جین سه یون

گو سو

گوسو بازیگر مشهور کرۀ جنوبی در 4 اکتبر 1978 در شهر چونگ نام نون سان متولد شد. این هنرمند فعالیت خود را از سال 1998 آغاز کرد. شب روشن، پیانو رز سبز، در خط مقدم، راه بازگشت خانه، شاهزاده پرنس،دوست دارم، در انتظار،شکار چیان و..از جمله فیلم هایی هستند که این هنرپیشۀ کره ای در آن به ایفای نقش پرداخته است.

گو سو

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید

5 × سه =

این سایت توسط reCAPTCHA و گوگل محافظت می‌شود حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.